سوالات پرشمار درباره سپاهان و هیئت‌مدیره‌ای که پاسخگو نیست

اصفهان (پانا) - در حالی که از شب گذشته و با استعفای امیر قلعه‌نویی سوالات زیادی درباره اتفاقات باشگاه سپاهان برای رسانه‌ها به وجود آمده، دسترسی به اعضای هیئت‌مدیره این باشگاه برای رسانه‌ها مشکل‌تر از قبل شده است.

کد مطلب: ۱۱۱۴۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
سوالات پرشمار درباره سپاهان و هیئت‌مدیره‌ای که پاسخگو نیست

شکست شب گذشته سپاهان برابر استقلال در یک قدمی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی پازل ناکامی‌های تلخ سپاهان در این فصل از فوتبال ایران را تکمیل کرد و حالا زردپوشان تنها ادامه رقابت‌ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را در این فصل فوتبالی پیش رو دارند.

شکست برابر استقلال اما تنها خبری نبود که شب گذشته از تهران درباره سپاهان مخابره شد و در آخرین ساعات دوشنبه شب امیر قلعه‌نویی با انتشار متنی از سرمربی‌گری سپاهان استعفا کرد تا اصفهان را بدون دستاورد خاصی ترک کند.

عملکرد قلعه‌نویی در این فصل به خصوص پس از اتفاقات دیدار جنجالی با پرسپولیس سوالات پرشماری را پیرامون اتفاقات باشگاه سپاهان و کارنامه قلعه‌نویی ایجاد کرده بود که البته بخشی که به سرمربی سابق زردپوشان مربوط می‌شد با استعفای او عملاً بی‌جواب ماند.

باشگاه سپاهان اعلام کرده سکان هدایت این تیم در دو بازی باقیمانده در لیگ نوزدهم برابر شهرخودرو و پیکان را به میگوئل تکسیرا دستیار پرتغالی قلعه‌نویی سپرده و البته قرار است اعضای هیئت‌مدیره باشگاه سپاهان امروز در جلسه‌ای به بررسی مسائل این باشگاه بپردازند. این در حالی است که این دو بازی از حساسیت بالایی برخوردار است و هواداران سپاهان که امسال شاهد از دست رفتن شانس قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی بوده‌اند انتظار دارند سپاهان با کسب پیروزی در آنها و کمی خوش‌شانسی حداقل به سهمیه آسیا برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار