برگزیدگان نهمین دوره جشنواره نوجوان سالم آذربایجان غربی معرفی شدند

ارومیه (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی از جمع آوری و داوری موضوعی آثار ارسالی به دبیرخانه استانی جشنواره نوجوان سالم خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان نهمین دوره جشنواره نوجوان سالم آذربایجان غربی معرفی شدند

به گزارش اداره اطلاع رسانی آموزش وپرورش استان، «قدرت اله قاسمی» افزود: در سال تحصیلی99-98 اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی، جشنواره نوجوان سالم را با محوریت طرح یاریگران زندگی و با هدف هم افزایی ظرفیت ها جهت گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و با موضوع شیوه های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پر خطر اجرا کرد.

قاسمی افزود: از جمله اهداف کلی برگزاری جشنواره، شناسایی قابلیت های مدارس، ادارات آموزش و پرورش در زمینه پیشگیری و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی، معرفی دستاوردها، ابتکارات و الگوهای پیشگیری از آسیب های اجتماعی، شناسایی الگوهای موفق آموزش پیشگیری و فرهنگسازی در زمینه دوری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی.

معاون پرورشی و فرهنگی استان در خصوص فرایند اجرایی و داوری جشنواره گفت: پس از جمع آوری و دسته بندی آثار جشنواره در محل دبیرخانه، داوران موضوعی در رشته های مقاله نویسی، ایده پردازی، روزنامه دیواری، فیلم کوتاه، نقاشی، انشا، عکاسی، نرم افزار و ابتکارات مدرسه ای همچون طرح درس، محصولات فرهنگی، برنامه عمل سالانه و ...، آثار برتر را معرفی کردند.

وی ادامه داد: از 3087 اثر ارسالی به دبیرخانه استانی، تعداد 107 اثر برگزیده در نهمین جشنواره نوجوان سالم از میان دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا انتخاب و معرفی شدند. در این دوره ناحیه دو ارومیه،(نقده و سلماس مشترکاً) و میاندوآب به ترتیب رتبه اول تا سوم بیشترین برگزیده استانی را به خود اختصاص دادند.

قاسمی اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی امسال برنامه اختتامیه جشنواره به صورت حضوری برگزار نخواهد شد و پس از مراسم هدایای دانش آموزان، همکاران و اولیا به همراه لوح سپاس طی شهریور ماه در اختیار کارشناسی های حوزه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی مناطق قرار گرفته و شیوه توزیع از طریق منطقه به مدارس و برگزیدگان جشنواره اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار