به بهانه روز خبرنگار

خبرنگاران بهاباد وخبرگزاری پانا تجلیل شدند

بهاباد (پانا) - درنشستی که با حضور مدیر آموزش وپرورش بهاباد به مناسبت روز خبرنگاردرمحل این اداره برگزارشد از دو تن از خبرنگاران فعال که در انعکاس و اطلاع رسانی رویدادهای آموزش و پرورش شهرستان بهاباد نقش مهمی راداشتند با اهدای لوح تقدیر و هدایای از آنان تجلیل شد .

کد مطلب: ۱۱۱۴۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران بهاباد وخبرگزاری پانا تجلیل شدند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهاباد در این مراسم به نقش اطلاع رسانی درست و انعکاس به موقع و صادقانه اخبار ، برنامه ها و مشکلات بخش های مختلف جامعه در عصر حاضر اشاره نمود و افزود : خبرنگاران صدای رسای مردم و طلایه دار آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در جامعه هستند و از تلاش ها و زحمات این عزیران در پوشش اخبار و برنامه های آموزش و پرورش به مردم و خانواده ها تقدیر و تشکر نمود.

حسن رزاقی بهابادی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، از نقش بسیار موثر حضور خبرنگاران در جامعه هنگامی که بحث مطالبه گری به حق مردم از مسئولین بوجود می آید تقدیر کرد و این اتفاق را موجب پاسخگویی مسئولان در برابر تمامی تصمیمات خود بیان کرد.

وی با اشاره به این نکته که انتشار سریع و شفاف اخبار و صداقت قلم می تواند مسئولان را در پیشبرد اهدافشان یاری کند، تصریح کرد: خبرنگاران بازوان قوی و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان تلقی می شوند و در این بین دست یاری به سوی تمام فعالان خبری دراز می کنیم.

درپایان این نشست با اهدای لوح تقدیر وهدایائی خبرنگاران شهرستان از سوی مدیر آموزش وپرورش بهاباد مورد تجلیل قرارگرفتند .

انتهای پیام /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار