رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش:

جدیت، خلاقیت، ابتکارات و مستندات از ابزارهای کلیدی و اساسی پروژه مهر است

آب پخش (پانا)_رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش گفت امسال شروع آغاز مدارس از پانزدهم شهریور ماه خواهد بود و مدیران مدارس تمام تلاش خود را جهت بهسازی، تعمیر و تجهیز مدارس خود به کار گیرند

کد مطلب: ۱۱۱۴۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
جدیت، خلاقیت، ابتکارات و مستندات از ابزارهای کلیدی و اساسی پروژه مهر است

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش: رئیس اداره آموزش و پرورش با همراهی کارشناس حراست از روند بهسازی تعمیر و تجهیز مدارس عفت و فاطمه زهرا(س) بازدید نمود.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش گفت : با اعلام اینکه توجه مستمر به پروژه های عمرانی، از اولویت های کاری آموزش و پرورش آب پخش است و برای توسعه در این حوزه کمک خیران را طلب می کند.

اکرم پاپری اضافه کرد: امسال شروع آغاز مدارس از پانزدهم شهریور ماه خواهد بود و مدیران مدارس تمام تلاش خود را جهت بهسازی، تعمیر و تجهیز مدارس خود به کار گیرند تا در در سال تحصیلی جدید شاهد بازگشایی پرشکوه مدارس در منطقه آب پخش باشیم.

پاپری خاطر نشان کرد: در ادامه به فعالیت های انجام شده در حوزه پروژه مهر اشاره کرد و افزود: پروژه های عمرانی تعریف شده در حال اجرایی شدن است و استمرار روند اجرایی آن ها در دستور کار آموزش و پرورش خواهد بود.

وی اضافه کرد: جدیت، خلاقیت، ابتکارات و مستندات از ابزارهای کلیدی و اساسی پروژه مهر است که توسط کارگروه‌های ستادی همکاران اداره در نظارت از محیط آموزشی مدنظر قرار می­گیرد و این نکات برای اجرای هرچه بهتر پروژه مهر مورد نیاز و ضروری است.

این مقام مسئول بیان کرد: بهسازی دفاتر مدرسه ، تهیه تجهیزات لازم ، رنگ آمیزی کلاس ها ، استفاده از پرده با رنگ های مناسب در کلاس ها از برنامه های پروژه مهر مدرسه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار