معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران :

ضرورت صیانت از بستر خوب تربیتی خبرنگاران پانا در جهت اطلاع رسانی آگاهانه و امید بخشی در جامعه

تهران ( پانا) - به مناسبت گرامی داشت روز خبرنگار معاون پرورشی و فرهنگی و مدیر سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از طریق فضای مجازی شبکه شاد با خبرنگاران پانا شهرستان های استان به صورت زنده سخن گفتند.

کد مطلب: ۱۱۱۴۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت صیانت از بستر خوب تربیتی خبرنگاران پانا در جهت اطلاع رسانی آگاهانه و امید بخشی در جامعه

در این برنامه سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنانی با گرامی‌داشت عید سعید غدیر خم و روز خبرنگار اظهار کرد: از زحمات و تلاش‌های شما خبرنگاران پانا شهرستان‌های استان تهران که با هدف و انتخاب خوب در عرصه‌های یادگیری و تجربه‌اندوزی وارد شدید و در آینده شما عزیزان از نقش بسزایی برخوردار است، تقدیر می کنم.

وی در ادامه افزود: کلیه دستگاه ‌ها در اجتماع موظف هستند در قالب فعالیت خود نگاه به خبر داشته باشند که درک عموم، اطلاع رسانی مناسب را به همراه دارد و با توجه به بیان شیوای امام راحل که فرمودند، مردم ولی نعمتان ما هستند و ما مسئولین خدمتگزار، اخبار ما می‌بایست مجموعه‌ای از داشته و دارایی‌های ما بوده و همراه با امیدبخشی در راستای آگاهی رسانی به مردم باشد.

هاشمی تصریح کرد: البته همه ما قائل به نقد هستیم، اما نقد سازنده که باعث توسعه و رشد جامعه شود از اثر خوبی برخوردار است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران که از حرم حضرت عبد العظیم حسنی (ع) در شهرری محل برگزاری مجازی بخش آوایی مسابقات قرآن ، عترت و نماز و مسابقات فرهنگی و هنری سخن می گفت، ادامه داد: ضرورت صیانت از بستر خوب تربیتی خبرنگاران پانا در جهت اطلاع‌رسانی آگاهانه و امیدبخشی در جامعه از نقش بسزایی برخوردار است و امیدواریم پانا شهرستانهای استان تهران در سال آینده با حضور علاقمندان بیشتر عرصه خبر پویاتر باشد.

سپس ابوالحسن قلیزاده، مدیر سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران نیز در سخنانی اظهار کرد: هر گونه تصمیم در اجتماع توسط مردم و انتخاب عقلانی می بایست بر اساس آگاهی و کسب اطلاعات باشد.

وی در ادامه تأکید کرد: اگر در طول تاریخ افراد نتوانستند تصمیم‌‌های درست را اتخاذ کنند، با کمبود اطلاعات روبه‌رو بودند و البته در راه آگاهی رسانی و انتقال خبر به مخاطبان باید از حاشیه و نظرات شخصی به دور باشیم.

مدیر سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خطاب به خبرنگاران پانا شهرستان‌های استان تهران گفت: فرصت حضور شما عزیزان در صحنه خبر و اطلاع‌رسانی نقش بسزایی در آینده را به همراه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار