لیگ یک ایران؛ مس رفسنجان لیگ برتری شد

تهران (پانا) - اولین تیم صعود کننده به لیگ برتر فوتبال ایران در فصل بیستم این رقابت‌ها مشخص شد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
لیگ یک ایران؛ مس رفسنجان لیگ برتری شد

سی و سومین هفته از مسابقات لیگ یک ایران با برگزاری 9 بازی همزمان در شهرهای ارومیه، کرمان، بندر انزلی، ساوه، کرج، شیراز، رشت، تهران و سیرجان پیگیری شد.

در مهم‌ترین بازی این هفته مس رفسنجان صدرنشین لیگ یک که برای صعود به لیگ برتر تنها به یک امتیاز نیاز داشت راهی ارومیه شد و در دیدار با نود ارومیه به پیروزی یک بر صفر رسید تا حضورش در لیگ برتر قطعی شود.

در دیگر بازی مهم امشب، مس کرمان شانس دوم صعود به لیگ برتر در حساس‌ترین بازی در ورزشگاه خالی از تماشاگرش به مصاف شاگردان رسول خطیبی در تیم آلومینیوم اراک رفت و با قبول شکست یک بر صفر زمین را ترک کرد تا رده دوم را تحویل این تیم بدهد و تعیین تکلیف تیم دوم صعود کننده به لیگ برتر به هفته آخر کشیده شود.

اما خوشه طلایی ساوه شگفتی‌ساز این فصل لیگ آزادگان در دیداری خانگی مقابل استقلال خوزستان به برتری 2 بر صفر رسید و با یک امتیاز کمتر از آلومینیوم اراک و مس کرمان در کورس صعود به لیگ برتر در هفته آخر باقی ماند.

در انتهای جدول مهم‌ترین بازی در تهران برگزار شد، جایی که سپیدرود رشت مقابل شاگردان فرهاد کاظمی در تیم بادران تن به شکست یک بر صفر داد و راهی دسته دوم شد.

ملوان بندرانزلی هم که برای فرار از سقوط تلاش می‌کرد در دیدرای خانگی روبروی تیم پایین جدولی رایکا قرار گرفت و با قبول شکست یک بر صفر، همچنان در کورس سقوط باقی ماند.

در یکی دیگر از بازی‌های مهم برای انتهای جدول، نیروی زمینی در شیراز مقابل فجر با شکست سنگین 4 بر یک از زمین خارچ شد تا همچنان خطر سقوط را احساس کند.

اما در سایر بازی‌ها، دیدار آرمان گهر زاگرس و هوادار پاکشدت برنده نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

داماش گیلان در دیدار با قشقایی شیراز به پیروزی 2 بر یک دست یافت و گل ریحان البرز هم مقابل تیم سقوط کرده علم و ادب تبریز جشنواره گل راه انداخت و با برد 5 بر صفر از زمین خارج شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار