پزشکی قانونی: جسد دو‌ دختر نوجوان بابلی به خانواده تحویل داده شد

شکایتی ثبت نشد

ساری (پانا) - پزشکی قانونی مازندران اعلام کرد با توجه به اینکه پیرامون مرگ دو دختر نوجوان بابلی بر اثر مسمومیت با قرص برنج، شکایتی ثبت نشد، جسد این دو نوجوان به خانواده‌هایشان تحویل داده شد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
پزشکی قانونی: جسد دو‌ دختر نوجوان بابلی به خانواده تحویل داده شد

همین چند روز گذشته بود که مدیر‌کل پزشکی قانونی مازندران اعلام کرده بود که 13 نفر بر اثر مسمومیت ناشی از قرص برنج در سه ماهه امسال در استان فوت کردند و این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 52 درصد کاهش داشته است.

حالا خبر مرگ دو دختر نوجوان نوجوان در بابل با مصرف خودسرانه قرص برنج تأیید شده است.

در چند روز اخیر خبر خودکشی همزمان ۴ دختر نوجوان بابلی در فضای مجازی دست به دست شد مبنی بر اینکه ۲ نفر از آنها فوت و ۲ نفر دیگر در کما به سر می‌برند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل اما در این خصوص گفت که ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۱۳ مردادماه دو دختر ۱۶ ساله که همسایه هم بودند به علت مصرف خودسرانه قرص دچار مسمومیت دارویی شدند و جان باختند.

او در ضمن خبری که در فضای مجازی در خصوص خودکشی ۴ نوجوان در بابل منتشر شد را کذب برشمرد.

متشر کنندگان شایعات شریک جرم هستند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل نیز در این مورد، ضمن تأیید خودکشی دو دختر ۱۴ و ۱۵ ساله از طریق استعمال قرص برنج، توضیح داد که پس از اطلاع دادن به اورژانس ۱۱۵، و انتقال آن‌ها به بیمارستان شهید بهشتی، تلاش جهت احیا بی نتیجه ماند.

به گفته او خانواده این دو دختر با مراجعه به دادستانی شهرستان، اذعان داشتند که خودکشی به خاطر مسائل شخصی بوده و این دو دختر از قبل بابت خودکشی به خانواده گفته بودند.

ملاکریمی کسانی که شایعات و اخبار دروغ را در فضای مجازی منتشر می‌کنند را شریک جرم برشمرد که برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

پزشکی قانونی مازندران نیز شب گذشته در اطلاعیه‌ای با اشاره به خبر منتشر شده مبنی بر خودکشی همزمان چهار دختر بابلی در فضای مجازی، ضمن تکذیب تعداد افراد فوت شده، اعلام کرد که در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری، برای تعیین علت فوت و صدور جواز دفن دو دختر ۱۴ و ۱۵ ساله، اجساد به پزشکی قانونی شهرستان بابل انتقال و پس از معاینه و بررسی پرونده بالینی توسط کارشناسان پزشکی قانونی با توجه به اینکه خانواده از کسی شکایتی نداشتند و دو دختر در اثر مسمومیت با قرص برنج فوت شدند، با هماهنگی مقام محترم قضایی اجساد تحویل خانواده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار