تجلیل از سادات آموزش و پرورش نیشابور

نیشابور(پانا)- جلسه شورای اداری و گرامی داشت دهه ولایت و امامت در آموزش و پرورش نیشابور و تودیع و معارفه کارشناس مسئول حسابداری با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از سادات آموزش و پرورش نیشابور

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تبریک این اعیاد بزرگ، از تلاش های جهادگونه کارکنان آموزش و پرورش تقدیر کرد و گفت: اندازه ترقی هر فرد و هرخانواده ریشه در تفکرات آن مجموعه دارد.

علیرضا کلیدری افزود: خیلی مهم است که به عنوان یک معلم و یک مسلمان، علی(ع) را خوب بشناسیم و این شخصیت بزرگ را از زوایای دیگر نیز نگاه کنیم.

وی ادامه داد: همه ما خوب می دانیم که حضرت علی(ع) آنچه که در ذهنشان بود ، آنچه که عمل کردند و آنچه که برای ما به یادگار گذاشتند اگر نبود خیلی از اتفاقات امروز رخ نمی داد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: این روزها، روزهایی است که بحث درک مشترک و متقابل بسیار مهم و کمک های مومنانه چشمگیر است و ما در این زمینه از حضرت علی(ع) بزرگ تر و الگوتر نداریم. امیدواریم در مسیر انتقال سیره عملی انبیاء که کم کار شده است بتوانیم گام های موثری برداریم.

در این مراسم علاوه بر تجلیل از سادات مجموعه، از زحمات علی بازوبندی کارشناس مسئول اسبق حسابداری تقدیر شد و سید اسماعیل حسینی به عنوان مسئول جدید این بخش معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار