مدیر دانش آموزی استان کردستان به پانا خبر داد:

برگزاری اولین انتخابات الکترونیکی مجلس و شورای دانش آموزی در استان کردستان

سنندج(پانا)-رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کردستان از برگزاری اولین انتخابات الکترونیکی مجلس و شورای دانش آموزی در استان کردستان و رقابت 60 دانش‌آموز دختر و 60 دانش‌آموز پسر در این انتخابات خبرداد.

کد مطلب: ۱۱۱۳۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین انتخابات الکترونیکی مجلس و شورای دانش آموزی در  استان کردستان

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کردستان از برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی و بیست و یکمین دوره شورای دانش‌آموزی استان کردستان و رقابت 60 دانش‌آموز دختر و 60 دانش‌آموز پسر در این انتخابات خبرداد.

احمدعبداللهی با بیان اینکه انتخابات استان کردستان، از ساعت 8 صبح دیرروزباشورو اشتیاق اعضای شورای دانش‌آموزی در سراسر استان آغاز شدوباکشیده شدن فرایند انتخابات به دور دوم تا ساعت 16 اعضای شورا با استفاده از نام کاربری و رمز عبور ، وارد سامانه شدند و رای خود را ثبت کردند.

عبداللهی با اشاره به فرصت دانش‌آموزان از روز شنبه 11مردادتا دوشنبه 13مردادبرای انجام تبلیغات در سامانه گفت: خوشبختانه در مدت زمان تبلیغات، دانش‌آموزان با شور و اشتیاق فراوان وارد سامانه می‌شدند و از محتواهای تبلیغاتی نامزدها بازدید میکردند.

عبداللهی، زمان اعلام نتایج این انتخابات را امروز پنج شنبه 16 مردادماه اعلام کرد و گفت: 120 دانش‌آموز عضو شوراهای دانش‌آموزی شهرستان‌ها و مناطق استان، شامل 60 دختر و 60 پسر در این انتخابات شرکت کردندو 14 نفر را به عنوان اعضای اصلی شورای دانش‌آموزی استان انتخاب کردندکه 4 نفر آنان به عنوان نمایندگان استان کردستان وارد مجلس دانش‌آموزی کشور می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار