مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

مجلس دانش آموزی، دانش آموزان را پرسشگر بار می آورد

کرمانشاه (پانا) - دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و سایر مسئولین به صورت الکترونیکی از صبح امروز پانزدهم مرداد ماه در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۱۱۳۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش آموزی، دانش آموزان را پرسشگر بار می آورد

مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از عوامل اجرایی برگزاری الکترونیکی دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی گفت: اگر آموزش و پرورش می خواهد به کمال برسد باید از همان اولین قدم در دوران ابتدایی روند تحصیلی را با طرح سوال شروع کند و دانش آموزانی جسور و مطالبه گر تربیت کند.

مدیرکل آموزش و پرورش اظهار کرد: یکی از مسائل اصلی در مجلس دانش آموزی این است که دانش آموزان را پرسشگر بار می آورد و شرایطی را برای او فراهم می کند که ادعا داشته باشد و مطالبه گر باشد.

این مقام مسوؤل در ادامه بیان کرد: در مجلس دانش آموزی، این اختیار به نمایندگان داده می شود که از سوی 14 میلیون دانش آموز در سراسر کشور اظهار نظر کنند و از مسئولین مطالبه داشته باشند.

مجید یزدان پناه اعلام کرد: این امکان فراهم می شود که نمایندگان مجلس دانش آموزی در جلسات استانی از جمله شورای آموزش و پرورش حضور پیدا کنند و خواسته های جامعه دانش آموزان استان را از مسئولین مطالبه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار