تقدیر گراوند از مراقبین سلامت منطقه11

تهران (پانا) - نشست مراقبین سلامت منطقه یازده با موضوع پروژه مهر و ساماندهی نیروی انسانی با حضور قدرت اله گراوند، مدیر آموزش و پرورش منطقه11 و غلامعلی عنایت مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی و صالحه سیفی، کارشناس سلامت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر گراوند از مراقبین سلامت منطقه11

جلسه پروژه مهر و ساماندهی نیروهای مراقب سلامت منطقه با هدف تبیین برنامه سالانه حوزه سلامت و هماهنگی تولید محتوای بهداشتی توسط مراقبین سلامت با حضور گراوند، مدیر منطقه و عنایت مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی برگزار شد.

در این نشست صمیمی که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برگزار شد هر یک از مراقبین سلامت به بیان دیدگاه های خود در خصوص برنامه و فعالیت های مراقبین سلامت پرداختند. در ادامه جلسه عنایت مهر بیان کرد: نقش مراقبین سلامت در مدارس در ارتقای سلامت جسمی دانش آموزان از اهمیت بسزایی برخوردار است. با توجه به شرایط دشوار جامعه در مقابله با بیماری کرونا، مراقبین سلامت مدارس در آگاه کردن دانش آموزان و خانواده ها نسبت به راههای کنترل و پیشگیری از شیوع این بیماری، در کنار مدافعین سلامت نقش بسیار مهمی ایفا می کنند؛ ازاین رو تولید محتوای مجازی در خصوص بهداشت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مراقبین سلامت باید به این امر اهتمام ویژه ای داشته باشند.
در این نشست گراوند، مدیر منطقه از زحمات و تلاش های اثربخش مراقبین سلامت مدارس بویژه در ایام کرونا و برگزاری آزمون های مختلف و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی تشکر کرد.

در پایان جلسه از مراقبین سلامت که در حوزه های مختلف امتحانات نهایی و آزمون ها و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی فعال بودند با حضور گراوند، مدیر منطقه و عنایت مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی و سیفی کارشناس سلامت تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار