دو رتبه برتر جام باشگاه های کتابخوانی کشور به کاشان رسید

کاشان (پانا) - رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی کاشان خبر داد در آیین پایانی چهارمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی، دو رتبه برتر این جشنواره ملی به شهرستان کاشان رسید.

کد مطلب: ۱۱۱۲۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
دو رتبه برتر جام باشگاه های کتابخوانی کشور به کاشان رسید

میثم نمکی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: باشگاه کتابخوانی همدلان امیرکبیر کاشان از دبیرستان دخترانه امیرکبیر این شهر به تسهیلگری روشنک سعیدی به عنوان باشگاه برتر این دوره از جشنواره معرفی شد.
وی افزود: همچنین انسیه شعبانی تبار به عنوان مسوول دبیرخانه کاشان نیز لوح سپاس و جایزه بخش دبیرخانه برتر چهارمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان کشور را به دست آورد.

وی تصریح کرد: آیین پایانی چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان شامگاه چهارشنبه اول مرداد 1399 در سالن بین‌المللی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران به‌صورت مجازی برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: این رویداد سالیانه به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود که یکی از فعالیتهای شاخص ترویجی حوزه کتاب و کتابخوانی کشور است که با استقبال خوبی مواجه شده است و حمایت از تسهیل گران باشگاه ها از اقدامات دبیرخانه جام باشگاه ها ست.
وی افزود : جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در بخش‌های باشگاه‌های برگزیده و شایسته تقدیر، نامه به نویسنده، فیلم موبایلی معرفی کتاب، تسهیل گران برگزیده و نویسنده برگزیده از نگاه باشگاه‌های کتاب‌خوانی برگزار می شود.
نمکی اظهار کرد: در جشنواره امسال، که از مهر ماه شروع شد و تا پایان دی ماه ادامه داشت، بیش از دو هزار دانش آموز در قالب 80 باشگاه کتابخوانی از شهرستان کاشان شرکت کرده و فعالیت های متنوعی را در زمینه ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار