گلر پرسپولیسی در مسیر پیوستن به تیم آرزوهایش؛ جانشین احتمالی بیرانوند مشخص شد

تهران (پانا) - گلر تیم تبریزی گزینه‌ای است که احتمال دارد در فصل نقل و انتقالات تابستانی به پرسپولیس بپیوندد.

کد مطلب: ۱۱۱۲۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
گلر پرسپولیسی در مسیر پیوستن به تیم آرزوهایش؛ جانشین احتمالی بیرانوند مشخص شد

با جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و پیوستن این گلر ملی‌پوش به آنتورپ بلژیک، یکی از مهم‌ترین چالش‌های ذهنی هواداران پرافتخارترین تیم فوتبال ایران، دروازه این تیم است.

البته پرسپولیسی‌ها از گلر شماره یک فصل آینده خود که بوژیدار رادووشویچ خواهد بود، اطمینان دارند و می‌دانند که رادو توانایی عملکرد خوب درون دروازه قهرمان این را دارد اما موضوعی که مطرح است، بحث گلر دوم پرسپولیس است که هواداران را با چالش روبرو کرده و آنها نگران هستند که تیم برای فصل آینده از عدم جود گلر دوم ضربه نخورد. در همین راستا طی چند وقت اخیر اسامی برای حضور در پرسپولیس معرفی شدند که حاکی از است که احتمال بازگشت علیرضا حقیقی و امیر عابدزاده به پرسپولیس شنیده می‌شد.

اما در واقع باید گفت پرونده بازگشت حقیقی و عابدزاده نه تنها بسته نشده، بلکه اصلا مطرح نبوده است که علت آن را در دو موضوع متفاوت می تواند برشمرد.

حقیقی نفر دوم شدن را دوست ندارد

یحیی گل محمدی شماره اولش را برای فصل بعد انتخاب کرده و رادووشویچ هر چند پیراهن شماره 44 را بر تن دارد اما فصل آینده گزینه اول سرمربی موفق پرسپولیس برای دروازه قهرمان این خواهد بود. با توجه به این موضوع و اینکه بعید است علیرضا حقیقی تن به نفر دوم شدن در پرسپولیس بدهد و مدت‌ها نیمکت‌نشین این تیم باشد، پروژه بازگشت او به پرسپولیس منتفی است.

بچه عقاب بی‌خیال اروپا نخواهد شد

اما درباره امیر عابدزاده موضوع عدم بازگشت او به پرسپولیس به نفر دوم بودن برنمی‌گردد و عامل مهم‌تری دارد. گلر شماره یک مارتیمو تا سال 2021 با این تیم در لیگ برتر پرتغال قرارداد دارد و اینکه توقع داشته باشیم عابدزاده که انتخاب اول سرمربی مارتیمو برای حضور در دروازه است، حضور در فوتبال ایران را رها کرده و به ایران برگردد کاملا دور از انتظار است و منطقی نخواهد بود.

گلر پرسپولیسی به آرزویش می‌رسد

در وضعیتی که اصولا بازگشت علیرضا حقیقی و امیر عابدزاده با توجه به شرایط موجود منتفی است، پرسپولیسی‌ها سراغ گلر دیگری رفته‌اند که البته او هم علاقه‌اش به پرسپولیس را بارها نشان داده است. حامد لک که در این فصل برای ماشین‌سازی تبریز بازی می‌کند گزینه‌ای است که پرسپولیسی‌ها روی او برنامه‌ریزی کرده‌اند و احتمال دارد به زودی قراردادش را با تیم محبوبش امضا کند.

این گلر 29 ساله در کارنامه خود بازی برای تیم‌های صبای قم، تراکتورسازی تبریز، سایپا تهران، فولاد خوزستان، نساجی قائمشهر و ماشین‌سازی تبریز را دارد و اگر با پرسپولیس قرارداد امضا کند، پیراهن شماره یک پرسپولیس را بر تن خواهد کرد که پیش از این در اختیار علیرضا بیرانوند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار