برنامه‌ریزی ویژه اینتر میلان برای خرید لیونل مسی لو رفت

باشگاه اینتر میلان برنامه‌ریزی دقیقی برای خرید فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا انجام داده است.

کد مطلب: ۱۱۱۱۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی ویژه اینتر میلان برای خرید لیونل مسی لو رفت

اختلاف نظر گسترده لیونل مسی با مدیران بارسلونا موضوعی نیست که دیگر قابل کتمان باشد و هیچ یک از طرفین هم وجود این اختلاف را رد نکرده‌اند، موضوعی که باعث شده احتمالات برای پایان کار لیونل مسی در بارسلونا افزایش یابد.

مدت‌هاست شایعاتی پیرامون علاقه اینتر میلان برای خرید لیونل مسی به گوش رسیده است اما منابع خبری این باشگاه خرید فوق ستاره آرژانتینی را تکذیب کرده‌اند، البته این تکذیب مربوط به تابستان 2020 است و بنابر خبر ویژه‌ای که گاتزتا دلا اسپورت منتشر کرده است، اینتر میلان برای خرید مسی در تابستان 2021 برنامه‌ریزی کرده است.

قرارداد لیونل مسی با بارسلونا تابستان 2021 به پایان خواهد رسید و این فوق ستاره می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد با هر تیمی که دوست دارد قرارداد امضا کند. در همین راستا اینتر میلان برنامه اصلی خود را برای خرید این بازیکن در تابستان سال آینده قرار داده و حتی در تلاش است تا با کمک اسپانسرها، مبلغ 260 میلیون یورو را برای قراردادی 4 ساله با لیونل مسی آماده کند.

گفته می‌شود اینتر میلان برای لیونل مسی حقوق سالانه 50 میلیون یورو را در نظر گرفته و 60 میلیون هم به عنوان بندهای پاداش مد نظر این تیم برای کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار