جلسه کارگروه پوشاک و لباس فرم دانش آموزان در استان برگزار شد

اصفهان (پانا) - جلسه کار گروه پوشاک با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش ، ریاست سازمان دانش آموزی استان و نمایندگان اتحادیه پوشاک و نمایندگان صنعت و معدن و تجارت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کارگروه پوشاک و  لباس فرم دانش آموزان در استان برگزار شد

رییس سازمان دانش آموزی استان اظهار کرد: حمایت از دانش آموزان در شرایط کرونا از وظایف اصلی آموزش و پرورش است. همچنین امسال بحث پوشاک اجباری نیست. تا امروز 700 بازدید توسط آموزش و پرورش از مدارس برای لباس فرم داشته ایم.

عباس زهیری در ادامه تصریح کرد: حواله توسط مدیر مدرسه برای دانش آموزان صادر شود و دانش آموز زمان مراجعه به تولیدی ملزم به استفاده از حواله ای باشد که به مدیر تحویل داده شده است و فیش ها بارگزاری شود و قابل رویت باشد. همچنین به هیچ وجه از دانش آموز پول نقد گرفته نشود.

در ادامه نمایندگان صنعت و معدن و تجارت و اتحادیه پوشاک نظرات خود را بیان کردند. مهدی اسماعیلی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در این جلسه گفت: آموزش و پرورش استان اصفهان بر خلاف بعضی از استان ها علاوه بر اینکه از پوشاک و لباس فرم دانش آموزان در آمد نداشته است برای آن هزینه کرده است.

اسماعیلی تاکید کرد: میزان دسترسی سازمان صنعت و معدن و اتحادیه اصناف به سامانه گزارش دهی پوشاک تسریع شود. در بحث شکایات سامانه ای در نظر گرفته شود که امر شکایات خانواده ها از تولیدی های متخلف تسهیل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار