شایعه‌ها درباره سعید عزت‌الهی از ایران تا روسیه؛ خبری از بازگشت به ایران و روستوف نیست

تهران (پانا) - هافبک جوان تیم ملی فوتبال ایران پس از حضور ناموفق در فوتبال بلژیک قصد دارد باز هم به حضور در فوتبال اروپا ادامه دهد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
شایعه‌ها درباره سعید عزت‌الهی از ایران تا روسیه؛ خبری از بازگشت به ایران و روستوف نیست

پس از درخشش در جام جهانی 2018، شاید کمتر کسی می‌توانست پیش‌بینی کند که سعید عزت‌الهی روزهای تلخ دو سال اخیر را سپری کند و در حالی که به طور طبیعی او باید در تیم خوبی در فوتبال اروپا به کار خود ادامه می‌داد، اما بدشانسی‌های متوالی باعث شد تا دو سال اخیر بدترین سال‌های فوتبال این هافبک ایرانی باشد.

عزت‌الهی که بازیکن روستوف بود پس از جام جهانی به صورت قرضی راهی انگلیس شد و به تیم ریدنیگ در چمپیونزشیپ رفت و در حالی که تبدیل به بازیکن اصلی این تیم شده بود و روزهای خوبی در فوتبال جزیره در انتظارش بود، مصدومیت بد موقع باعث شد تا روزهای تلخ هافبک تیم ملی ایران شروع شود. عزت‌الهی ابتدا جام ملت‌های آسیا را از دست داد و سپس قرارداد قرضی‌اش از سوی ریدینگ تمدید نشد.

فصل گذشته هم سعید عزت‌الهی به بلژیک، مقصد جدید بازیکنان ایرانی رفت اما بر خلاف ریدینگ انتخاب خوبی در بلژیک نداشت و راهی تیم یوپن شد که امید ابراهیمی را در پست عزت‌الهی در ترکیب داشت و همین عامل باعث شد تا بازی به این هافبک جوان نرسد و دومین فصل متوالی با ناکامی کامل برای او همراه شد.

حضور در این وضعیت باعث شده بود تا شایعاتی پیرامون سعید عزت‌الهی در برخی رسانه‌های ایران ایجاد شود و البته متمول‌ترین تیم فوتبال ایران که در خرید‌های نجومی تخصص دارد هم به دنبال خرید او از روستوف باشد اما بنابر خبرهای رسیده به پانا، عزت‌الهی تحت هیچ شرایطی قصد بازگشت به فوتبال باشگاهی ایران را ندارد و تلاش پولدارها برای جذب او به نتیجه بوده است.

یکی از رسانه‌های روسیه‌ای خبر داده بود که سعید عزت‌الهی به روسیه برگشته تا در تمرین روستوف شرکت کند، خبری که واقعیت ندارد. قرارداد عزت‌الهی همانطور که سایت ترانسفر مارکت هم به صورت رسمی تایید کرده با روستوف به پایان رسیده و دیگر بازیکن روستوف نیست اما این احتمال وجود دارد که در فصل جدید لیگ برتر روسیه در یکی از باشگاه‌های این کشور حضور داشته باشد که عقد قرارداد جدید با روستوف هم می‌تواند از گزینه‌ها باشد. اما نکته اصلی اینجاست که تمرین تیم‌های روسیه‌ای این روزها تعطیل است و اصولا با تعطیل بودن تمرین‌ها، بازیکن نمی‌تواند در تمرین تیم حضور داشته باشد.

البته در کنار روسیه ممکن است انتخاب عزت‌الهی حضور در فضایی جدید در فوتبال اروپا باشد اما چیزی که قطعی شده این است که عزت‌الهی تحت هیچ شرایطی قصد بازگشت به فوتبال باشگاهی ایران را ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار