فرماندار اسلامشهر: دادگستری کل استان تهران حضور شهرداری تهران در حریم اسلامشهر را غیر قانونی اعلام کرد

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر خبر داد با توجه به پیگیری های مکرر به عمل آمده و حمایت های ویژه استاندار تهران، دادگستری کل استان تهران در پنجم مرداد99 با صدور ابلاغیه ای حضور شهرداری تهران در حریم و تقسیمات جغرافیایی شهرستان های استان تهران از جمله اسلامشهر را غیر قانونی اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: دادگستری کل استان تهران حضور شهرداری تهران در حریم اسلامشهر را غیر قانونی اعلام کرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه صادره به کلیه روسای دادگستری‌ها، دادستانها و روسای دادگاه های عمومی بخش در استان تهران اعلام شده شهرداری تهران حق ورود به مرزهای تقسیماتی سایر شهرستان های پیرامونی تهران و یا صدور پروانه و یا رسیدگی به تخلفات را ندارد.

او در ادامه افزود: فرمانداران، بخشداران و شهرداران شهرستان های مجاور حق پیگیری موضوع از طریق مراجع قضایی و طرح دعوا علیه شهرداری مبنی بر ورود غیرقانونی به حریم خود را دارند.

فرماندار اسلامشهر ضمن قدردانی از تلاش ها و پیگیری های استاندار تهران و معاونین وی که در اجرای قانون کوتاه نیامدند گفت: به مردم شریف اسلامشهر، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی اعلام می کنیم فرمانداری اسلامشهر بر اساس وظایف قانونی نسبت به حفاظت و حراست و اجرای مقررات مربوط به قوانین موضوعه در خصوص زمین، باغات و... اهتمام لازم را دارد.

مرسلپور تصریح کرد: لازم می دانم از زحمات مقامات قضایی شهرستان و اصحاب رسانه که در طول دو سال اخیر فرمانداری اسلامشهر را در زمینه تحقق موضوع فوق یاری دادند، تشکر و قدردانی کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار