648 نفر از نیروهای ابتدایی در مدارس ناحیه یک به صورت مجازی سازماندهی شدند

زنجان (پانا) - معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک از پایان سازماندهی نیروی انسانی به صورت مجازی در قالب شبکه شاد خبر داد و گفت: در راستای مدیریت صحیح منابع انسانی، پس از نیازسنجی لازم برای بهبود و سامان بخشی به وضعیت نیروهای ابتدایی، برنامه ریزی لازم جهت سازماندهی دقیق و مناسب صورت گرفت.

کد مطلب: ۱۱۱۱۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
648 نفر از نیروهای ابتدایی در مدارس ناحیه یک به صورت مجازی سازماندهی شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان، فاطمه واکف معاون آموزش ابتدایی اداره با اشاره به تأکیداتی که بر انجام فعالیت های الکترونیکی برای رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در زمان شیوع بیماری کرونا شده است، بیان داشت: با توجه به اینکه بسترسازی و راه اندازی شبکه شاد فضای مناسبی را برای فعالیت های آموزشی فراهم آورد، در این راستا معاونت آموزش ابتدایی ناحیه یک نیز با هماهنگی های به عمل آمده در ناحیه و با استان، فرآیند سازماندهی را در قالب شبکه شاد آغاز کرد.
وی با بیان اینکه این سازماندهی طبق زمان اعلام شده در بخشنامه از روز 30 تیر الی 5 مرداد در دو نوبت برای تمامی همکاران آقا و خانم (رسمی و حق التدریس) انجام گردید، تصریح نمود: این سازماندهی با حضور تیم نظارت در گروه هایی که برای هر روز در برنامه شاد تشکیل شده بود، انجام شد و همانند سازماندهی حضوری تمامی مراحل طی شد؛ با این تفاوت که جهت حفظ سلامت همکاران به صورت مجازی انجام گرفت .
واکف با بیان اینکه سازماندهی با حضور 648 همکار آقا و خانم در 7 روز انجام شد و در 51 مدرسه شهری دولتی و 64 مدرسه روستایی سازماندهی شدند، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت شبکه شاد و اطلاع رسانی های وسیع جهت اجرای طرح به صورت غیر حضوری باعث شد تا همکاران در آرامش کامل و به دور از هر گونه استرس در فضای مجازی با وارد شدن به لینک محل خدمت، آموزشگاه و کلاس مورد انتظار خود را انتخاب نمایند.
معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک با اشاره به اینکه پس از اعلام محل خدمت و ارسال فرم از سوی همکار و تأیید تیم فنی، ابلاغ صادر می شد، خاطرنشان کرد: علاوه بر بستر شاد، برای همکارانی که به نوعی با مشکل مواجه بوده و به این سامانه دسترسی نداشتند، سه پشتیبان در نظر گرفته شد که در جهت ارائه مشاوره و انتخاب محل خدمت به همکاران ارائه طریق می نمودند.
شایان ذکر است این فرآیند با هماهنگی تیم فنی سازماندهی به مدیریت معاونت آموزش ابتدایی، پشتیبانی فنی کارشناسی آموزش ابتدایی و گروه های آموزشی، پشتیبانی و هدایت همکاران توسط راهبران آموزشی و تربیتی و با نظارت تیم ارزیابی و حراست صورت گرفت و در این روزها بازدیدهایی نیز از طرف مسئولین اداره کل و مدیریت اداره انجام شد.
وی در پایان با تقدیر از حمایت ها و مساعدت های عوامل دست اندرکار، گفت: کرونا تهدیدی بود اما ما توانستیم این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم و این فرصت باعث ایده های نو در امر آموزش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار