آغاز به کار اولین مدرسه تابستانی مجازی هلال‌احمر در استان اردبیل

اردبیل (پانا)- معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر اردبیل از آغاز به کار اولین مدرسه تابستانی مجازی هلال‌احمر همزمان با سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار اولین مدرسه تابستانی مجازی هلال‌احمر در استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر اردبیل، نصراله باقری با اعلام این خبر افزود: این مدرسه از طریق شبکه های اجتماعی بسته های آموزشی خود را به مخاطبان ارائه می کند.

او با بیان اینکه این مدرسه مجازی از اول مرداد ماه آغاز به کار کرده ، تصریح کرد: این مدرسه در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا آغاز به کار کرده تا دوره های آموزش حضوری برگزار نشود.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه شعار این مدرسه "خانواده آماده در مخاطرات" است، ادامه داد: فیلم‌های آموزشی مخاطرات و کمک‌های اولیه در 44 سرفصل آموزشی در این مدرسه آموزش داده می شود که از جمله آن ها می توان به ارزیابی بیمار، تنفس مصنوعی، خفگی، علائم حیاتی، خونریزی‌ها، شکستگی‌ها، قطع اندام، آتل بندی، غش، صرع، مسمومیت‌ها، زخم‌ها، سکته قلبی، سوختگی‌ها، وظایف پیش از زلزله، وظایف در حین زلزله و غیره اشاره کرد.

باقری اظهار کرد: هر روز ساعت 19 در شبکه اجتماعی اینستاگرام به آدرس Iranian_Rcs و شبکه آپارات به آدرس Iranian_rcs آموزش های این مدرسه مجازی ارائه می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار