رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان خبر داد:

مراقبت ویژه از ۷۷ بیمار بدحال کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع)

زاهدان (پانا) - رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان خبر داد از ابتدای بحران کرونا 77 بیمار بدحال کرونا در بخش های مراقبت ویژه بیمارستان علی بن ابی طالب (ع) زاهدان تحت مراقبت های درمانی قرار گرفته اند که 56 نفر از این بیماران با حال مطلوب از بیمارستان ترخیص شده اند.

کد مطلب: ۱۱۱۰۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مراقبت ویژه از ۷۷ بیمار بدحال کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع)

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، خلیل سلوکی با بیان این مطلب که همکاران ما در بخش های بحران همچنان در حال ارائه خدمات شبانه روزی به بیماران هستند اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی کادر درمان بیمارستان 56 بیمار بدحال کرونا از بخش های بحران بیمارستان ترخیص شده اند.
او افزود: با توجه به آمار فزاینده ابتلاء به کرونا در استان و وضعیت وخیم برخی از بیماران مبتلا تصمیم گرفتیم اوایل تیرماه بخش3 ICU بحران را در این بیمارستان با تجهیزات ویژه ۷ دستگاه ونتیلاتور و 10 دستگاهCpap و یک دستگاهBypap راه اندازی کنیم که امروز به لطف خدا خدمات ویژه مراقبتی مطلوبی در این بخش ها به بیماران ارائه می شود.
رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان ادامه داد: در حال حاضر 46 بیمار مبتلا به کرونا در بخش های بحران بیمارستان علی بن ابی طالب (ع) زاهدان بستری هستند.
شایان ذکر است: در بیمارستان علی بن ابی طالب (ع) زاهدان 2 بخش بحران و 1 بخش مراقبت های ویژه کرونا با تعداد 66 تخت بستری فعال است که بیش از 100 پرستار، کمک پرستار و نیروی پشتیبانی و خدماتی و همچنین 10 نفر از متخصصین عفونی، ریه و بیهوشی مشغول ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار