قریب به 80 درصد فرهنگیان شهرستان فیروزه در طرح همدلی مؤمنانه پیش قدم هستند

فیروزه(پانا)- مدیر آموزش و پرورش فیروزه از مشارکت قریب 80درصد فرهنگیان این شهرستان در طرح همدلی مؤمنانه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
قریب به 80 درصد فرهنگیان شهرستان فیروزه در طرح همدلی مؤمنانه پیش قدم هستند

به گزارش روابط عمومی شهرستان فیروزه، ابراهیم حیدری؛ مدیر آموزش و پرورش این شهرستان صبح امروز ضمن خیر مقدم به فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فیروزه و تشکر از زحمات چند ساله پاسدار مهدی آقاجانی با اشاره به اینکه امنیت پایدار پیش نیاز کمال انسان به شمار می رود، تعامل و همفکری بیشتر مسائل امنیتی و تربیتی دانش آموزان با ناحیه مقاومت بسیج شهرستان را لازمه رشد و موفقیت جامعه بیان کرد.

حیدری، آموزش و پرورش را بهترین مکان برای طرح و بیان موضوعات مختلف عنوان کرد و افزود: در شرایط طاقت فرسای بیماری کرونا و طرح کمک های مؤمنانه بیش از 80 درصد از فرهنگیان شهرستان فیروزه پیش قدم شدند و از ابتدای امسال تا کنون 18 میلیون تومان بسته های حمایتی در قالب نوشت افزار‌، درمان و معیشت از طرف جامعه آموزش و پرورش شهرستان فیروزه برای خانواده دانش آموزان نیازمند تهیه و توزیع شده است.
فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه فیروزه هم ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت آموزش و پرورش شهرستان فیروزه در طرح کمک های مؤمنانه، ارتباط با جامعه فرهنگیان را سرلوحه فعالیت بسیج عنوان کرد.
پاسدار علی رستمی گفت: رزمایش همدلی مؤمنانه و همکاری مضاعف با آموزش و پرورش برای کمک به نیازمندان در دهه ولایت، دهه اول محرم و دهه آخر صفر برای کاهش آلام مردم آغاز شده است.
محمود خادریان مسوول بسیج فرهنگیان شهرستان فیروزه هم استفاده حداکثری از ظرفیت سپاه و شرکت در طرح و برنامه های بسیج را از اولویت های بسیج فرهنگیان عنوان کرد و افزود: کمک های مؤمنانه با تمرکز و همدلی بیشتر برای اقشار نیازمند انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار