کمیسیونی که دو ماه بعد از آغاز به کار مجلس بلاتکلیف است

تهران (پانا) - یک نماینده مجلس در رابطه با زمان تشکیل کمیسیون قضایی و حقوقی بیان کرد معلوم نیست، دو یا سه هفته دیگر طول می‌کشد. در حال حاضر مجلس کمیسیون جزایی ندارد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
کمیسیونی که دو ماه بعد از آغاز به کار مجلس بلاتکلیف است

به گزارش برنا، حسن نوروزی، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از معدود نمایندگانی که عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی است در رابطه با ابعاد حقوقی تهدید هواپیمای مسافربری ایران توسط جنگنده‌های آمریکایی و امکان ورود این کمیسیون به اتفاق رخ داده گفت: «ما کمیسیون نداریم و الحمدالله بی‌کمیسیون هستیم.»

این نماینده مجلس شورای اسلامی در رابطه با زمان تشکیل کمیسیون قضایی و حقوقی تصریح کرد: «معلوم نیست، دو یا سه هفته دیگر طول می‌کشد. در حال حاضر مجلس کمیسیون جزایی ندارد.»

نوروزی در پاسخ به این سوال که با این وضعیت اگر مجلس بخواهد از نظر حقوقی تهدید هواپیمای مسافربری ایران توسط جنگنده‌های آمریکایی بپردازد، از چه طریقی این کار را انجام می‌دهد؟ خاطرنشان کرد: «ما کمیسیون نداریم و هیچ کاره هستیم.»

این نماینده مجلس شورای اسلامی در واکنش به اینکه به عنوان عضوی از کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی ارزیابی شما از این اتفاق چیست؟ یادآور شد: «به‌دلیل اینکه کمیسیون نداریم نمی‌توانم چیزی بگویم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار