معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

سازمان دانش آموزی بستر مناسبی برای خودآگاهی و خویشتن شناسی دانش آموزان است

کرمانشاه (پانا) - ستاد برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی در استان کرمانشاه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۰۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی بستر مناسبی برای خودآگاهی و خویشتن شناسی دانش آموزان است

سید مجتبی موسوی معاون پرورشی و فرهنگی گفت: یکی از برنامه هایی که به عنوان گل سرسبد فعالیت های دانش آموزی می شود از آن نام برد که تاثیر بسیار ارزشمندی در پشبرد اهداف پرورشی و تربیتی دارد شورا و مجلس دانش آموزی است.

معاون پرورشی و فرهنگی اظهار کرد: مجلس دانش آموزی فرصتی است برای اجمال نظرات و مشارکت دانش آموزان و اولیا آنان و این امر در موضوع آموزش و تربیت دانش آموزان بسیار اثر گذار است.

سید مجتبی موسوی بیان کرد: برنامه های سازمان دانش آموزی تمرینی برای خوب زیستن در اجتماع،خوب دیدن و خوب تصمیم گرفتن است و همچنین این فعالیت ها بستر مناسبی برای خود آگاهی و خویشتن شناسی دانش آموزان است.

در ادامه جلسه، سید یحیی میرعباسی مدیر سازمان دانش آموزی گفت: دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی در استان کرمانشاه به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم حضور فیزیکی دانش آموزان در مدارس، در تاریخ 15 مرداد به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

مدیر سازمان دانش آموزی در ادامه افزود: پس از برگزاری انتخابات 4 نماینده با کسب بالاترین آرا (2 دختر و 2 پسر) به نمایندگی از دانش آموزان استان کرمانشاه با هدف مطالبه حقوق دانش آموزان و همچنین ترویج فرهنگ گفتگو،مشورت و مسئولیت پذیری در مجلس دانش آموزی حضور خواهند یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار