معاون سیاسی استاندار تهران عنوان کرد:

مشاهیر و مفاخر ری بهترین الگو برای نسل امروز هستند

شهرری (پانا) - معاون سیاسی استاندار تهران گفت: در دیار ری با توجه به سبقه تاریخی و مذهبی و همچنین خصوصیت و شاخص های فراوان، مشاهیر و بزرگان نامداری حضور داشته اند که الگوی خوبی برای نسل امروز هستند.

کد مطلب: ۱۱۱۰۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مشاهیر و مفاخر ری بهترین الگو برای نسل امروز هستند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، شکراله حسن بیگی معاون سیاسی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در بازدید از موزه مشاهیر ری گفت: راه اندازی چنین موزه فاخری در کمتر شهری دیده میشود و برای کارهای هنری و فرهنگی از این قبیل نمیتوان ارزش گذاری کرد.
حسن بیگی افزود: در دیار ری با توجه به سبقه تاریخی و مذهبی و همچنین خصوصیت و شاخص های فراوان، مشاهیر و بزرگان نامداری حضور داشته اند که الگوی خوبی برای نسل امروز هستند.
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران تصریح کرد: نسل امروز عمده اطلاعات خود را از فضای اینترنت جمع آوری می کند که در این راستا میتوان با استفاده از طرفیت های فضای مجازی و راه اندازی یک سایت جامع، مشاهیر و بزرگان ری را به جوانان معرفی کرد.
او گفت: فضای موجود موزه مشاهیر بدلیل تعداد کثیر مفاخر پاسخگوی بستر معرفی بزرگان ری نیست و بایستی با مشارکت های مردمی مجموعه ای در شان معرفی مشاهیر ری احداث شود تا کاری ماندگار صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار