معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری:

مطب های پزشکی کمترین رعایت را در کنترل کرونا در کرمانشاه دارند

کرمانشاه (پانا) - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستانها بهتر از مرکز استان است تصریح کرد گزارش ها نشان می دهد که مطب های پزشکان کمترین رعایت پروتکل های بهداشتی را در کنترل کرونا دارند.

کد مطلب: ۱۰۹۸۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
مطب های پزشکی کمترین رعایت را در کنترل کرونا در کرمانشاه دارند

به گزارش اداره استانداری کرمانشاه؛ محمد ابراهیم الهی تبار در جلسه ستاد استانی کنترل کرونا در تشریح وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهر کرمانشاه اظهار کرد: به نظر می رسد که برای کنترل بیماری کرونا و رعایت پروتکل ها انسجام مدیریتی بین بخشهای شهرداری کرمانشاه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت تالارها در استان به حداقل ممکن رسیده است افزود: تاکنون ۱۲پرونده با موضوع تخلف عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به شعبه ویژه رسیدگی در دادسرا ارجاع شده است.

معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر نهادینه سازی پروتکل های بهداشتی در جامعه استان بیان کرد: فرمانداران در برخی شهرستانها با برپایی نشست ها با خواص و بزرگان در اقدامی به عقد میثاق نامه با گروههای مرجع در شهرستانها کردند که بازتاب مطلوبی در رسانه ها داشته است.

الهی تبار خاطرنشان کرد: البته تغییر رفتارها و سبک زندگی مردم یک شبه اتفاق نخواهد افتاد ونیاز به زمان خواهد داشت که کار فرهنگی و تبلیغ رسانه ای می تواند تحقق آن را تسریع کند.

وی همچنین با اشاره به بازدید معاونت توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه از ادارات و دستگاهها گفت: بر اساس گزارش این بازدید 37 دستگاه پروتکل های بهداشتی را به خوبی رعایت می کنند اما هفت دستگاه در وضعیت قرمز و عدم رعایت این پروتکل ها قرار گرفته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار