نقش رسانه ها در ایجاد امید، آرامش و نشاط در مردم

شیروان(پانا)- نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان گفت: مردم نیاز به امید، آرامش و نشاط دارند و در ایجاد آن رسانه ها می توانند نقش بسزایی داشته باشند.

کد مطلب: ۱۰۹۸۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
نقش رسانه ها در ایجاد امید، آرامش و نشاط در مردم

علی جدی افزود: پرداختن به برخی حاشیه ها موجب توقف چرخ توسعه در کشور شده است و در حال حاضر باید به رفع مشکل اشتغال، سبد معیشتی و مسکن پرداخته شود و دولت و مجلس باید تلاش کنند و به کار اصلی خود که رفع دغدغه های مردم است بپردازند.

وی کارآمدسازی، شفافیت سازی، هوشمند سازی و مردمی سازی را به عنوان چهار برنامه و هدف اصلی مجلس یازدهم برشمرد و گفت: مجلس باید با تمام دقت، از ظرفیت تقنین و نظارت خود استفاده کرده و اگر می خواهد کشور به درستی اداره شود باید تمام دیتاها برای مدیریت، برنامه ریزی، بررسی نیازمندی ها و پیش بینی احتمالی بحران های آینده تحت کنترل باشند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با درخواست از اصحاب رسانه نسبت به بررسی و ریشه یابی علت مشکلات و مسایل اساسی در شهرستان افزود: شهرستان شیروان در گذشته به عنوان دومین شهر صنعتی در خراسان بزرگ بود و باید با ریشه یابی، علت های عدم توسعه آن بررسی شود، این شهرستان با دارا بودن ظرفیت های بسیار بالای کشاورزی، باغداری و دامداری نیازمند توسعه صنایع تبدیلی است تا ضمن ایجاد اشتغال پایدار، این محصولات به صورت خام از این شهرستان خارج نشوند.

جدی از بررسی و پیگیری مصوبات سفرهای مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری جهت پروژه های ناتمام در سطح شهرستان خبر داد و گفت: در گذشته بودجه عادلانه توزیع نشده و ساختار آن در کشور محرومیت زاست تا محرومیت زدا، لذا آنهایی که به مرکز نزدیک تر هستند از بودجه بیشتری برخوردارند و آنهایی که محروم هستند محروم تر می شوند.

وی در پایان خواستار ترغیب مردم نسبت به رعایت دستورات بهداشتی در برابر بیماری کرونا توسط رسانه ها شد و از خدمات ارزنده زنده یاد اسماعیل خزایی رئیس فقید دفتر نظارت شورای نگهبان در دوران تصدی در شهرستان شیروان تقدیر و تشکر نمود.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار