رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره:

برای اولین بار جلسه مدیران بصورت آنلاین در برنامه دانش آموزی شاد برگزار شد

شبانکاره(پانا)_ برای اولین بار جلسه مدیران با حضور رئیس و معاونین آموزش و پرورش بصورت آنلاین و با موضوع بازگشایی مدارس (پروژه مهر1399)در فضای مجازی (برنامه شاد) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برای اولین بار جلسه مدیران بصورت آنلاین در برنامه دانش آموزی شاد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره، در ابتدا رئیس آموزش و پرورش ضمن تشکر از حضور مدیرانی که در این جلسه شرکت کردند اظهار کرد: برگزاری چنین ارتباطاتی در اپلیکیشن دانش آموزی (شاد) می تواند ما را به سوی دوره ای جدید از آموزش هدایت کند و این یکی از مزیت های فضای مجازی و استفاده بهینه از این قابلیت هاست.

هوشنگ عباسی سپس اشاره کرد: از تمام کسانی که در برگزاری امتحانات پایه نهم و پایه دوازدهم منطقه تمام تلاش خود را کرده اند تا این امتحانات بدون دغدغه و با موفقیت انجام گیرد بسیار سپاسگزارم.

وی در ادامه موضوع باز گشایی مدارس (پروژه مهر) را یک اولویت دانست و گفت: آماده سازی مدارس طبق روال هر سال انجام خواهد گرفت ولی درباره چگونگی بازگشایی مدارس باید منتظر تصمیمات ستاد کرونا در شهرستان باشیم.

دبیر شورای آموزش و پرورش شبانکاره تصریح کرد: امسال مدارس از 15 شهریور آغاز می شوند و ما باید آمادگی لازم برای آموزش دانش آموزان هم به صورت حضوری و هم در فضای مجازی و برنامه دانش آموزی اپلیکیشن (شاد) را داشته باشیم.

عباسی همچنین اذعان کرد: در جلسه شورای بازگشایی مدارس مصوب شد به خاطر مشکلات اقتصادی و کمک به خانواده ها لباس فرم دانش آموزان نسبت به سال گذشته هیچ تغییری نداشته باشد و هزینه دوخت لباس های فرم نباید بیشتر از قیمت های اعلام شده توسط آموزش و پرورش اخذ شود.

سپس وی تصریح کرد: طرح سنجش دانش آموزان بدو ورود به پایه اول ابتدایی در منطقه آغاز شده که تا الان 250 نفر درخواست سنجش آنها ثبت شده است و ما پیش بینی کرده ایم تا 450 نفر دانش آموز برای سنجش امسال ثبت نام کنند.

این مقام مسئول با اشاره به برنامه سند تحول بنیادین تاکید کرد: برنامه سند تحول بنیادین در منطقه در حال تدوین است و انتظار داریم طی هفته اول مرداد بتوانیم آن را به مدارس ابلاغ کنیم.

در ادامه معاون پشتیبانی و نیروی انسانی آموزش و پرورش گفت: مدیران مدارس توجه داشته باشند تا حد امکان از وسایل آموزشی مدارس استفاده بهینه کنند تا صرفه جویی لازم در این موقعیت اقتصادی صورت پذیرد.

حسین الهیاری افزود: زیبا سازی و رنگ آمیزی فضای مدارس طبق روال گذشته انجام خواهد گرفت و مدیران سعی کنند این روند در جهت آماده سازی طبق زمانبندی صورت گیرد.

همچنین معاون آموزشی خاطرنشان کرد: چگونگی برگزاری کلاس ها در سال تحصیلی پیش رو با توجه به وضعیت اعلامی ستاد کرونا شهرستان است و در هر سه وضعیت (سفید، زرد و قرمز) برنامه هایی پیش بینی شده است.

محمد بحرینی فرد اشاره کرد: اپلیکیشن آموزشی شاد در این وضعیت کرونایی توانسته کمک موثری در ادامه روند آموزشی دانش آموزان داشته باشد و ما می توانیم از قابلیت های مختلف برنامه شاد بیشتر بهره ببریم.

در ادامه وی به سئوالات مختلف مدیران منطقه درباره روند آموزشی و زمانبندی های صورت گرفته پاسخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار