برای اولین بار در خراسان جنوبی ؛

جشن رمضان برای مدد جویان کمیته امداد برگزار می شود

خبر گزاری پانا:با حضور مسئولین کمیته امداد امام خمینی{ره}بیرجند ، فرمانداری شهرستان بیرجند همزمان باولادت امام حسن مجتبی{ع}جشن رمضان برای اولین بار در استان خراسان جنوبی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد

محمد حسینی مدیر برگزاری این جشن در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت :جشن رمضان با حضور جمع کثیری از مدیران دستگاه های اجرایی استان ، مددجویان کمیته امداد امام خمینی{ره}و خیرین استانی برگزار می شود .

وی ادامه داد : همچنین نمایشگاه توانمندی های امداد در باب اشتغال نیز در همان مکان در معرض دید عموم قرار گرفته و بر پا شده است

.وی در خصوص برنامه های کمیته امداداستان در ماه رمضان گفت : در ماه مبارک رمضان برنامه هایی ازقبیل بحث حامیابی طرح هایی امداد، اکرام ایتام ، شفا ،کوثر و رضوان برای مدد رسانی به افراد نیازمند برگزار خواهد شد و 17مرکز با اعتبار 380میلیون ریال در استان راه اندازی می شود تا از کمک های جمع آوری شده در بین همان افراد توزیع شود.

وی با بیان این مطلب که 10000 هزار مرکز نیکو کاری در کل استان آماده جمع آوری کمک مردمی در شبهای قدر هستند ادامه داد:1000مرکز نیکو کاری روستایی نیز آماده جمع آوری کمک مردمان در شبهای احیا می باشند و؛همچنین67 پایگاه حامیابی در سطح استان در شب احیاء برای افراد نیازمند کمک جمع آوری کنندو 80 بیمار صعب العلاج که هزینه درمانی آنها بالا است در طرح شفا یاری رسانی شوند.

وی به طرح محسنین نیازمند اشاره کرد و افزود: 1248خانواده در طرح محسنین نیازمندان غیر یتیم و 2800خانواده یتیم حامیابی می شوند و 3000 دختر که در آستانه ازدواج هستندهزینه ی جهیزیه آنها و 2000پسر در باب هزینه ازدواج نیازمند مساعدت نیکوکاران هستند .

در پایان نیز از خیرین برتر و مددجویان خود کفا و مددجویان سرپرست خانوار و بانک های عامل در امر حامیابی مشوق کمیته امام خمینی{ره} بوده اند تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار