افتتاحیه طرح سنجش سلامت بدو ورود شهرستان های استان تهران

شهر ری(پانا) - افتتاحیه طرح سنجش سلامت بدو ورود شهرستان های استان تهران در پایگاه سنجش موجانی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری با حضور عظیم عراقی؛ معاون سازمان آموزش و پرورش استثنایی وزارت آموزش و پرورش ومسئولینی از اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه طرح سنجش سلامت بدو ورود شهرستان های استان تهران

عظیم عراقی معاون سازمان آموزش و پرورش استثنایی وزارت متبوع، طرح سنجش سلامت را طرحی با قدمت ۲٠ ساله معرفی کرد و آن را برنامه مشترک میان وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت خواند.
او در ادامه گفت: امسال با توجه با شرایط به وجود آمده با هماهنگی ستاد مقابله با بیماری کرونا ، سنجش بدو ورود به امید خدا با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.
عراقی افزود: این سنجش بیش از ۹٠ هزار دانش‌آموز بدو ورود را شامل می‌شود و فعلا وارد بحث سنجش پیش دبستانی نشدیم و ان‌شاالله در مهرماه برنامه‌های خود، برای پیش‌دبستانی‌ها را خواهیم داشت.
معاون سازمان آموزش و پرورش استثنایی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: در این طرح هدف بزرگی را دنبال کرده‌ایم و آن تشخیص معلولیت‌های پنهان در این سنجش‌هاست که اهمیت فراوانی دارد به عنوان مثال ۶درصد بچه‌هایی که مراجعه می‌کنند ارجاع بینایی و شنوایی انجام میشود و بحث دیرآموزها که در این سنجش شناسایی می‌شوند در سطح کشور بالغ بر هشتاد هزار نفر است. اهمیت این طرح در این شناسایی‌ها و مداخلات به هنگامی است که ما بنا بر این شناخت‌ها در پیش می‌گیریم.

/خبرنگار:مریم ترکمان/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار