برگزاری جلسه هماهنگی پایگاه‌های سنجش در شهرری

شهرری (پانا) - جلسه هماهنگی با مسئولین پایگاه‌های سنجش ابتدایی در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری انجام شد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی پایگاه‌های سنجش در شهرری

غلامرضا معینی‌‌فرد معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در این رابطه گفت: امسال طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان برای ورود به دبستان با فعالیت پایگاه سنجش انجام می‌شود و دانش‌آموزان در این مرحله مورد ارزیابی و سنجش‌های مانند شنوایی، گفتاری،اختلالات جسمی حرکتی و اندازه‌گیری توده بدنی قرار می گیرند و با تایید وضعیت سلامت از سویی پایگاه سنجش برای ثبت نام به مدرسه مورد نظر خانواده هدایت می شوند.

او افزود: با توجه به شرایط خاص کرونا و پروتکل های بهداشتی در پایگاه های سنجش رعایت می شود و خانواده هابرای این موضوع نگران نباشند.

در ادامه نور علی کارشناس ارزیابی عملکرد ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری گفت: مسئولین پایگاه‌های مستلزم به رعایت و اجرای دستور و العمل ابلاغی از سوی ستاد سنجش و مدریت بر نحوه فعالیت و تامین تسحیلات مورد نیاز خواهد بود.
او بیان کرد: کلیه افراد برای شرکت در سنجش باید کارت شناسایی همراه داشته باشند و بهتر است برای سریع تر انجام شدن کارها برگه راهنما برای اطلاع اولیا از مدارک لازم در هر پایگاه نصب شود و کلیه عوامل پایگاه موظف هستند تا اطلاعات سلامت خود را هر سه روز یکبار در سایت سلامت ثبت کنند.

نور علی عنوان کرد: پایگاه های سنجش از نوع(ب)بوده و روزانه بیست نفر را پذیرش خواهند کرد و تمامی پایگاه ها و مراجعین مستلزم به رعایت نکات بهداشتی می باشند.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار