انجام نکات بهداشتی توصیه شده در ارتباط با ویروس کرونا از ضروریات است

بوشهر(پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت انجام نکات بهداشتی توصیه شده در ارتباط با ویروس کرونا از ضروریات است.

کد مطلب: ۱۰۹۷۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
انجام نکات بهداشتی توصیه شده در ارتباط با ویروس کرونا از ضروریات است

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، فاطمه کرمپور در همایش مجازی "با ماسک لبخند بزن بوشهر" بیان کرد: با توجه به شرایط موجود، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در فضای مجازی یکی از اولویت ها است که موجبات نشاط اجتماعی را در جامعه فراهم می کند.

وی گفت: همایش مجازی "با ماسک لبخند بزن بوشهر" در راستای گرامیداشت شهیدان مدافع سلامت استان و با هدف ترویج فرهنگ استفاده از ماسک، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

کرمپور اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این همایش در بخش تبلیغات و اطلاع رسانی فعالیت هایی در راستای آگاهی عموم مردم در سراسر استان و فرهیختگان خارج از استان انجام داد.

وی عنوان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از روز اول ویروس کرونا اقداماتی انجام داد که این به عنوان متولی فرهنگ از الزامات بود.

کرمپور به کارهای انجام شده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پیشگیری از ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: تهیه و توزیع دستکش در نگهبانی برای مراجعین، نصب پنج ایستگاه ضدعفونی کننده در طبقات اداره کل، شستشوی راهروهای اداره با مواد بهداشتی، نظافت و ضدعفونی سطوح دارای لمس افراد اداره کل و ضدعفونی واحد نگهبانی، اطلاعات و محیط های اداره بویژه مکان های پرتردد از اقدامات در این راستا است.

وی تصریح کرد: انجام دورکاری با حضور یک سوم از نیروها دیگر اقدام در پیشگیری از همه گیری ویروس کرونا است که علاوه بر اداره کل در ادارت شهرستان ها در حال اجرا است.

کرمپور با اشاره به اینکه انجام پروتکل های بهداشتی توصیه شده در ارتباط با ویروس کرونا از ضروریات است، افزود: انجام این نکات توسط فرد علاوه بر محافظت از خود، موجب حفاظت از دیگران نیز می شود.

وی با بیان اینکه مردم نقش اصلی در همه حوزه های یک جامعه دارند، عنوان کرد: در بخش مقابله با ویروس کرونا تک تک افراد می توانند با رعایت نکات بهداشتی از افزایش مبتلایان به ویروس جلوگیری کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن قدردانی از کادر بهداشت و درمان، عنوان کرد: این کادر از روز اول شیوع این ویروس با ایثار و از جان گذشتگی برای سلامت افراد جامعه تلاش کردند که زحمات شبانه روزی آنها ستودنی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار