رتبه های برتر نواحی و مناطق قزوین در فعالیت های مجازی حوزه پرورشی معرفی شدند

قزوین (پانا)- معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین نتایج ارزیابی کلی و نهایی فعالیت های مجازی حوزه معاونت پرورشی نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
رتبه های برتر نواحی و مناطق قزوین در فعالیت های مجازی حوزه پرورشی معرفی شدند

حجت الاسلام علی انصاری در گفتگو با پانا، اظها کرد: خوشبختانه وزیر محترم و مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان قزوین در ایام خاص قرنطینه همواره تاکید بر توسعه و ارتقاء عملکرد حوزه‌ پرورشی و همسو کردن آن با اهداف سند تحول بنیادین داشتند و به همین منظور ‏معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل به منظور اجرایی کردن دغدغه های موجود پایش، نظارت، ارزیابی و ارائه بازخورد به صورت مستمر را در دستور کار خود قرار داد و عملکرد مناطق چهاردگانه را در شاخص‌های مرتبط، به صورت مستمر ارزیابی کرد.

وی افزود: در پی آن مستندات در فواصل مختلف به اداره کل ارایه شد و مناطق چهارده گانه بر اساس آن در دو گروه مجزا ارزیابی شدند.

انصاری با اشاره به نتایج ارزیابی کلی و نهایی فعالیت های مجازی حوزه معاونت پرورشی نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان قزوین، بیان کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا از سوم اسفند 98 تا سوم خردادماه 99 ما یک ارزیابی از نواحی و مناطق خود داشتیم که بر این اساس تاکستان با 17.7 امتیاز، ناحیه دو با 16.6، البرز با 14.9، ناحیه یک 14.8، خرمدشت با 12.5، آبیک با 12.3، اسفرورین با 12، بویین زهرا 11.9، آوج 11، شال 10.7، الموت شرقی 9.9، الموت غربی 8.6، ضیاءآباد 7.7 و طارم 5.2 امتیاز به ترتیب رتبه های برتر را در این ارزیابی به دست آورند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، هدف اصلی این ارزیابی را بررسی میزان تحقق پذیری اهداف کلان معاونت پرورشی و فرهنگی در ایام تعطیلی مدارس دانست و گفت: این ارزیابی از طریق سنجش، مشارکت ارکان مدرسه به ویژه دانش آموزان در برنامه ها، ایجاد شور و نشاط مؤمنانه، تبلیغ و اطلاع رسانی و بازخورد رسانه ای، انجام پویش های مختلف، میزان و کیفیت محتوای تولید شده در ایام الله و غیره بوده است.

انصاری اعلام کرد: ‏امیدوارم در ادامه، این ارزیابی در شناسایی نقاط قوت و قابل پیگیری مناطق موثر‌ واقع شود و به اجرایی کردن اهداف معاونت پرورشی کمک کند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان اظهار کرد: اکنون که به یاری خداوند متعال توانستیم دوران حساس و سخت تعلیم و تربیت در ایام کرونا را پشت سر بگذاریم و تجربیات گرانسنگی را در این راه به دست آوریم، بر خود لازم می دانم از زحمات خالصانه همه دست اندرکاران آموزش و پرورش استان قزوین که در امر تحقق شعار مدرسه تعطیل می شود، ولی تربیت تعطیل نمی شود، مشارکت فعالی داشتند صمیمانه قدردانی کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار