آقاجانلو: مجلس دانش آموزی، مصداق اجرای ساحت سیاسی و اجتماعی سند تحول بنیادین است

تهران ( پانا) - علیرضا آقاجانلو، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه۱۱ از کاندید شدن ۴ نفر دانش آموز و رای دادن ۹ نفر دانش آموز منطقه ۱۱ در انتخابات مجلس و شورای دانش آموزی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
آقاجانلو: مجلس دانش آموزی، مصداق اجرای ساحت سیاسی و اجتماعی سند تحول بنیادین است

آقاجانلو، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه۱۱ در گفتگو با پانا گفت: انتخابات مجلس و شورای دانش آموزی به عنوان مهمترین گام برای اجرای ساحت‌های سند تحول بنیادین است.

وی افزود: این انتخابات نمود عینی اجرای ساحت سیاسی و اجتماعی سند تحول بنیادین بوده و تمرینی برای حضور دانش آموزان در آینده سیاسی کشور است.
آقاجانلو خاطرنشان کرد: انتخابات مجلس دانش آموزی برای اولین بار درسطح شهر تهران به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد و تعداد ۱۸۰ نفر از برگزیدگان و منتخبین شورای مرکزی دانش آموزی مناطق نوزده گانه باهم به رقابت خواهند پرداخت.
وی افزود: ۹نفر از دانش آموزان منتخب منطقه روز یکشنبه بیست و دوم تیرماه به صورت مجازی در این انتخابات شرکت خواهند داشت که ۴ نفر از آنها کاندید انتخابات هستند.
آقاجانلو در پایان بیان کرد: رعایت ارزش های اسلامی، خودباوری و خود اتکایی، ترویج فرهنگ گفتگو و مشورت از اصولی است که در انتخابات دانش آموزی بر آن تاکید شده است و مجلس دانش آموزی یک تشکل و نهاد صنفی مشورتی است که اعضای آن در زمینه انواع مسائل، مشکلات و مباحث دانش آموزی تبادل نظر کرده و نظرات خود را در قالب سند تدوین و به مراجع تصمیم گیری ارائه خواهند داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار