کرونا ویروس،تبدیل تهدیدها به فرصت؛

راه اندازی سیستم پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی های میانه+فیلم

میانه(پانا) -با شیوع ویروس کرونا و نیاز به کاهش شیوع این ویروس که پول کرایه های تاکسی یکی از این عوامل آن هستند، سازمان حمل و نقل شهرداری میانه سیستم پرداخت الکترونیکی کرایه ها را در راستای تحقق شهر الکترونیک و کمک به بهداشت عمومی راه اندازی کرده است.

کد مطلب: ۱۰۹۶۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی سیستم پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی های میانه+فیلم

به گزارش شهردار میانه، مهدی میرزایی شهردار میانه از راه اندازی و اجرای سیستم پرداخت الکترونیکی کرایه های تاکسی در شهر میانه خبر داد و اظهار امیدواری کرد تا پایان مرداد ماه تمامی تاکسی ها به سیستم پرداخت الکترونیک مجهز شوند.

وی الکترونیکی کردن فرایندهای شهرداری را یکی از رسالت های این سازمان عنوان کرد و گفت: مهمترین خصوصیت و مزایای سیستم های الکترونیکی کاهش حجم ترافیک و مراجعات حضوری مردم و کاهش شیوع ویروس کرونا در این ایام است.

واحدی مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری میانه نیز با اشاره به رضایتمندی مردم از راه اندازی سیستم پرداخت الکترونیکی کرایه های تاکسی گفت تا چند روز آینده شعبه دوم صدور و شارژ کارت های پرداخت در میدان معلم نیز مستقر خواهد شد تا دسترسی ها بیشتر شود.

بهزاد واحدی همچنین از ارائه تسهیلات برای خریداری دستگاه های پرداخت برای رانندگان تاکسی خبر داد و افزود: سیستم پرداخت الکترونیکی کرایه های تاکسی بعد از گذراندن مرحله اجرای آزمایشی امروز به صورت کاملا مکانیزه در خدمت همشهریان است.

خبرنگار: سهند غفاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار