آغاز سنجش سلامت بیش از 67 هزار نوآموز در فارس

شیراز(پانا)-رئیس آموزش و پرورش استثنایی فارس از اجرای طرح سنجش ۶۷ هزار نوآموز با حفظ پروتکل های بهداشتی در فارس خبرداد‌.

کد مطلب: ۱۰۹۶۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز سنجش سلامت بیش از 67 هزار نوآموز در فارس

محسن بهشتی پور با بیان اینکه ۶۸ پایگاه سنجش در استان فارس فعال است افزود: ۱۵ پایگاه فعال در شهر شیراز وجود دارد که به‌زودی تعداد این پایگاه‌ها برای سنجش ۲۳ هزار و ۵۰۰ نوآموز شیرازی افزایش خواهد یافت.
او با اشاره به اینکه تمامی خدمات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و سنجش حضوری در مناطق قرمز متوقف شده است، گفت: اولیا دانش‌آموزان باید قبل از مراجعه از طریق نوبت دهی اینترنتی اقدام به اخذ نوبت کنند.
بهشتی پور ادامه داد: نوبت دهی اینترنتی سنجش نوآموزان تا ابتدای سال تحصیلی یعنی ۱۵ شهریور ماه ادامه دارد و اولیا می‌توانند بر اساس نوبت‌های خود به پایگاه‌های سنجش مراجعه کنند.
به گفته رئیس آموزش وپرورش استثنایی فارس در طرح سنجش سلامت نوآموزان از لحاظ سلامت عمومی،بینایی،شنوایی،جسمی و وضعیت هوش سنجیده می‌شوند و در صورت وجود هرگونه مشکل در هریک از این سنجش‌ها،نوآموزان در ابتدا به پایگاه های تخصصی ارجاع داده می‌شوند و چنانچه نوآموز دارای مشکل شناخته شد به مدارس استثنایی معرفی می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس در ادامه با تاکید بر ایتکه با توجه به اینکه امسال "ثبت نام حضوری صرفا در پایه‌های ورودی انجام می‌‌شود"، اولیا برای پیش ثبت ‌نام فرزندان خود در پایه اول ابتدایی، می‌توانند از طریق سامانه http://madrese.farsedu.ir/ اقدام کنند و از 15 تیر ماه اولیا بر اساس زمان بندی اعلام شده می توانند برای سنجش سلامت و دریافت کارت سلامت نوآموزان خود به پایگاه‌های سنجش مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار