بازدید محمدزاده از حوزه برگزاری آزمون استخدامی آموزش دهندگان و آموزشیاران

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی از حوزه برگزاری آزمون استخدامی آموزش دهندگان و آموزشیاران نهضت سوادآموزی بازدید و عنوان کرد در این آزمون تعداد 24200 نفر شرکت کردند و کمتر از 300 نفر کارت آزمون دریافت نکرده و بقیه بر سر آزمون حاضر شدند؛ از مجموع شرکت کنندگان حدود 80 درصد خانم هستند و بیشترین شرکت کننده هم از استان لرستان است.

کد مطلب: ۱۰۹۶۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید محمدزاده از حوزه برگزاری آزمون استخدامی آموزش دهندگان و آموزشیاران

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، شاپور محمدزاده معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی به همراه احمد شریفی زاده معاون هماهنگی و امور مجلس دفتر مرکزی جهادانشگاهی و بیجندی معاون آموزشی جهادانشگاهی و تعدادی از مدیران از محل آزمون بازید و با تعدادی از شرکت کنندگان از نزدیک صحبت کرد و در پایان به سوالات خبرنگان پاسخ داد.

محمدزاده گفت که در این آزمون تعداد 24200 نفر شرکت کردند و کمتر از 300 نفر کارت آزمون دریافت نکرده و بقیه بر سر آزمون حاضر شدند و از مجموع شرکت کنندگان قریب به 80 درصد خانم هستند و بیشترین شرکت کننده هم از استان لرستان است.

معاون وزیر و رئیس سازمان افزود: «اگر شرکت کنندگان 50 درصد سوالات را درست پاسخ دهند به دانشگاه فرهنگیان معرفی می‌شوند تا یک دوره یک ماهه را بگذرانند و پس از موفقیت به استخدام آموزش و پرورش به عنوان معلم رسمی در خواهند آمد.»

محمدزاده از کم و کیف برگزاری آزمون ابراز خرسندی و از تلاش همه همکاران به ویژه همکاران جهاد دانشگاهی تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار