موفقیت یک هنرمند عکاس لاهیجانی در جشنواره عکاسی (Wojnicz ) کشور لهستان

لاهیجان (پانا) - اثری از هوتن باباپور عکاس و هنرمند فعال سینمای جوان لاهیجان در چهارمین جشنواره عکاسی (Wojnicz ) کشور لهستان موفق به کسب جایزه NATIONAL Bronze Medal عکس "زندگی رنگی"شد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت یک هنرمند عکاس لاهیجانی در جشنواره عکاسی (Wojnicz ) کشور لهستان

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان؛ این جشنواره که با کد PH689 در سایت فوکوس اعلام شده بود زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی، فیاپ، (شماره پاتروناژ376 /2018) و PSA یا انجمن عکاسی آمریکا، (شماره پاتروناژ384 /2018) برگزار شده و عکس های راه یافته در آن برای دریافت القاب FIAP و PSA محاسبه می شود. در این دوره از جشنواره تعداد 67 اثر به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

عکاسانی که عکسهای آنها توسط کلوپ عکس فوکوس به جشنواره ارسال شده و عکس آنها پذیرفته شود گواهی پذیرش از نماینده فیاپ در ایران برای این جشنواره دریافت می کنند.

این جشنواره در سه بخش برگزار شد: موضوع آزاد رنگی، موضوع آزاد تک رنگ، موضوع پرتره.

در این جشنواره کلوپ عکس فوکوس برنده جایزه بهترین کلوپ عکس شد (Diploma for the best club). و aramesh dar tofan از احسان جزینی برنده GPU Ribbon شده اند.

در مجموع 67 عکس از عکاسان عضو کلوپ عکس فوکوس در این جشنواره پذیرفته شده است.

قابل ذکر است که هوتن بابا پور از سال 72 وارد انجمن سینمای جوان لاهیجان شد. از فعالیت های متعدد وی می توان به ساخت دو فیلم کوتاه با حمایت انجمن سینمای جوان لاهیجان، تجربه عکاسی آنالوگ با حمایت انجمن سینمای جوان لاهیجان، ساخت یک فیلم کوتاه با حمایت کارگاه هنر سروش صدا و سیمای گیلان و از افتخارات این عکاس خلاق لاهیجانی می توان به کسب مقام اول مسابقات عکاسی جشنواره رشد، مقام دوم فیلمنامه نویسی برتر استان گیلان در جشنواره سینمای جوانان، مقام دوم فیلمنامه نویس برتر دانشجویی استان گیلان، عضو فدراسیون بین المللی عکاس فیاپ - فرانسه، روبان افتخار جشنواره بین المللی عکاسی کشور مقدونیه، مدال برنز جشنواره بین المللی عکاسی کشور لهستان، دیپلم افتخار جشنواره بین المللی عکاسی کشور ترکیه، راهیابی به جشنواره های متعدد - بین المللی عکاسی اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار