بازدید مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 از حوزه‌های امتحانی دوره های سوادآموزی

تهران (پانا) - مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 به همراه مسعود آقایی رئیس اداره سوادآموزی و خدیجه جلیلیان، کارشناس مسئول سنجش و ارزشیابی تحصیلی از حوزه‌های امتحانی دوره های سوادآموزی منطقه بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر آموزش و پرورش منطقه 8  از حوزه‌های امتحانی دوره های سوادآموزی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 8 تهران، مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 به همراه مسعود آقایی رئیس اداره سوادآموزی و خدیجه جلیلیان، کارشناس مسئول سنجش و ارزشیابی تحصیلی از حوزه‌های امتحانی دوره های سوادآموزی منطقه بازدید کرد.

مینو زمان در این بازدید ضمن ابراز رضایت از رعایت دستورالعمل های بهداشتی در برگزاری امتحانات دوره های سوادآموزی منطقه افزود: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در برگزاری امتحانات اولویت اصلی سوادآموزی منطقه است و در کنار این موضوع باید در ارزشیابی سوادآموزان نیز توجه لازم صورت گیرد.

وی در ادامه از مسئولین برگزاری امتحانات خواست برگزاری امتحانات را به شکل کامل مطابق دستورالعمل های بهداشتی ادامه دهند تا سواد آموزان با آرامش خاطر در حوزه ها حضور یابند.
مینو زمان با اشاره به جایگاه رفیع نهضت سوادآموزی در توسعه جامعه اظهار کرد: باتوجه به اینکه اکنون در لایه های سخت شناسایی بی سوادان هستیم، ریشه کنی بی سوادی نیاز به همت عمومی دارد و از این رو ضروری است تمامی آحاد جامعه و ارگان ها در این خصوص قدم های موثری بردارند.

مسعود آقایی نیز بیان کرد: طبق برنامه ریزی که صورت پذیرفته و با توجه به شعار سال، "جهش تولید" سعی خواهیم کرد سوادآموزان در کنار یادگیری سواد، مهارت های مختلف را نیز بیاموزند. همچنین رویکرد برنامه معاونت سوادآموزی منطقه، استمرار کلاس ها بصورت مجازی تا پایان خرداد ماه بود که به همت همکاران این حوزه و آموزش دهندگان به نحو شایسته ای تحقق یافته است و به یمن وجود مدیری مجاهد و دلسوز در منطقه 8، اقدامات موثری در ریشه کنی بی سوادی در منطقه انجام پذیرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار