مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان :

حرکت آموزش و پرورش بر محور آینده استوار باشد

زنجان (پانا) - دوازدهمین شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در محل سالن شهید تجلی با حضور همه ی اعضا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
حرکت آموزش و پرورش بر محور آینده استوار باشد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، در این نشست ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، با تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع) از آن حضرت به عنوان نور هدایت و نعمت خاص الهی برای مردم و کشور ایران یاد نمود.

وی با اشاره به توفیقات به دست آمده در آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد:گزارش ها باید بر اساس واقعیت ها تنظیم گردد و از اغراق و یا نادیده گرفتن خدمات صورت گرفته اجتناب شود.

رفیعی با بیان این که محور برنامه ریزی ها باید بر اساس رویکرد آینده ی دانش آموزان باشد، اظهار داشت : حرکت مجموعه برآینده محوری استوار باشد و برنامه ریزی دقیق و توجه بیش از پیش به پروژه ی مهر و تدوین سیاست های بازگشایی مدارس از ناحیه واحد های ذیربط صورت گیرد .

رفیعی در این جلسه ضمن تاکید بر ضرورت تدوین سیاست های آموزش مجازی در سال آتی تحصیلی و سیاست های حوزه سلامت، ابراز داشت : جلسه شورای معاونین فرصتی برای آگاهی بخشی در خصوص مسائل مهم و بخشنامه های بخش های مختلف است و ارائه گزارش های تحلیلی از سوی ادارات مختلف بخصوص نقل و انتقالات و امتحانات و ستاد ثبت نام نمونه ای از اقدامات مطلوب در این زمینه می باشد.

در این جلسه از سوی ادارات مختلف موضوعاتی از قبیل ثبت نام ، راه اندازی خط ملی نماد، جشن تکلیف نمادین دانش آموزان، آیین افتتاحیه فعالیت های تابستانی در شبکه شاد، پایگاههای سنجش دانش نوآموزان، شهریه مدارس غیر دولتی، هدایت تحصیلی آنلاین و بخشنامه تعارض منافع مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

شایان ذکر است در این جلسه قاسمعلی افشاری رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان خدابنده گزارشی از عملکرد یکساله آن اداره را ارائه نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار