افتتاح و کلنگ زنی 4 پروژه خیرساز آموزشی در شهرستان ملکان

ملکان(پانا) - با کلنگ زنی سه پروژه مدرسه سازی روستایی در شهرستان ملکان، مدرسه خیرساز روستایی عباس آباد ملکان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح و کلنگ زنی 4 پروژه خیرساز آموزشی در شهرستان ملکان

با حضورموسوی نماینده مجلس، اشرفی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورشکلنگ پروژه احداث سه مدرسه در روستاهای آروق، امیرغائب و دمیرچی از توابع بخش مرکزی شهرستان ملکان به زمین زده شد.

مدرسه خیرساز 6 کلاسه روستای آروق توسط خیر مدرسه‌ساز آقای عطااله محمدنژاد و مدرسه خیرساز 6کلاسه روستای دمیرچی به همت اهالی محترم روستا و مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی هر کدام با زیربنای 406مترمربع و در یک طبقه در قالب طرح ملی آجر به آجر احداث می‌شوند.

مدرسه خیرساز روستای امیرغائب نیز توسط خیر محترم مدرسه‌ساز مهندس خانبابائی با زیربنای 177 مترمربع در قالب یک طبقه ساختمان احداث می‌شوند.

مدرسه خیرساز شش کلاسه روستای عباس‌آباد ملکان به بهره‌برداری رسید

آیین افتتاح دبستان شش کلاسه برادران فتحی روستای عباس‌آباد با حضور اشرفی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

مدرسه خیرساز شش کلاسه برادران فتحی با مساحت زیربنای 534 مترمربع در دوطبقه و با هزینه کرد بیست میلیارد ریالی در مدت 15 ماه توسط برادران محترم مدرسه‌ساز آقایان فتحی (شرکت کوثر جوجه ملکان) احداث و توسط خیرین نیک‌اندیش و مسئولین استانی و شهرستانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در مدت 48 ماه اخیر تفاهم‌نامه 53 باب مدرسه خیرساز در منطقه ملکان امضاشده است و امروز شاهد افتتاح شانزدهمین مدرسه خیرساز در منطقه هستیم و هشت باب مدرسه نیز در شرف افتتاح بوده و تا آغاز سال تحصیلی جدید مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

گفتنی است 24 باب مدرسه خیرساز دیگر در منطقه ملکان در روزهای آتی کلنگ زنی شده و یا در حال احداث می‌باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار