یک چهارم دانش آموزان اتباع استان البرز در بخش چهارباغ مشغول به تحصیل هستند

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه برای بهبود وضعیت آموزش و پرورش نیازمند احساس مسئولیت همگانی در قبال دستگاه تعلیم و تربیت کشور هستیم از تحصیل یک چهارم دانش آموزان اتباع استان در بخش چهارباغ،شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۵۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
یک چهارم دانش آموزان اتباع استان البرز در بخش چهارباغ مشغول به تحصیل هستند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، در نشستی با حضور سالار قاسمی،مدیرکل آموزش و پرورش استان، ورزشی سرپرست فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ، پایکاری مدیر آ.پ شهرستان، حجت الاسلام محمدی امام جمعه و زارع نژاد بخشدار و دهیاران بخش چهارباغ، مشکلات این بخش در حوزه آموزش و پرورش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سالار قاسمی گفت: برای بهبود وضعیت آموزش و پرورش نیازمند احساس مسئولیت همگانی در قبال دستگاه تعلیم و تربیت کشور هستیم.

وی افزود: نگاه مثبت، پیگیر و مطالبه گرانه امام جمعه، بخشدار و دهیاران چهارباغ برای حل مشکلات مدارس این بخش به ما انگیزه بیش تری برای پیگیری مشکلات داد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز اظهار کرد: باتوجه به وجود مسکن مهر در شهرک ابریشم چهارباغ باید پیش بینی های لازم برای ایجاد زیرساخت ها و احداث فضاهای آموزشی از سوی دستگاه های مرتبط در این منطقه صورت می گرفت که این موضوع نادیده گرفته شده اما ما خود را ملزم به پیگیری و حل مشکلات این شهرک می دانیم.

وی به وجود 5 هنرستان در چهارباغ و مشکلات آن اشاره کرد و گفت: برای سال تحصیلی آتی اعتبارات خوبی به منظور خرید تجهیزات هنرستان ها در نظر گرفته شده که هنرستان های این بخش را نیز کمک خواهیم کرد تا بتوانیم از مشکلات آن بکاهیم.

قاسمی با بیان اینکه یک چهارم دانش آموزان اتباع استان در بخش چهارباغ هستند، تصریح کرد: از محل اعتبارات کمیساریای سازمان ملل ساخت چند واحد آموزشی برای اتباع استان البرز در نظر گرفته شده که باید به بخش چهارباغ نیز در این خصوص توجه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان از مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ خواست تا مدارسی که در این بخش نیاز به تخریب و بازسازی دارند به صورت مکتوب به استان اعلام شود تا در کمیته عمران آموزش و پرورش استان با حضور مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان مورد بررسی قرار گرفته و اقدامات لازم برای آن ها انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار