ثبت شاهکار تاریخی از آقای دکتر؛ جهان فوتبال مبهوت اقدام عجیب و غیر حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس اقدامی عجیب انجام داده است که تمامی ارکان حرفه‌ای فوتبال جهان را متحیر خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
ثبت شاهکار تاریخی از آقای دکتر؛ جهان فوتبال مبهوت اقدام عجیب و غیر حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس

هر چند اتفاقات عجیب در فوتبال ایران کم نیست و شنیدن اخبار حیرت‌آور در فوتبال ایران تبدیل به امری عادی شده است اما در باشگاه پرسپولیس، پرافتخارترین و پرهوادارترین باشگاه فوتبال ایران اتفاقی رخ داده است که نمونه و مثال آن در فوتبال حرفه‌ای جهان مشاهده نخواهد شد.

علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی فوتبال ایران بدنبال قراردادی که چند ماه پیش بسته شده است، رسما بازیکن تیم آنتورپ بلژیک است و از سوی این باشگاه دستور گرفته است که دیگر حق شرکت در تمرینات و مسابقات پرسپولیس را ندارد؛ دستوری که کاملا قانونی است و جای ابهامی ندارد.

اما در حالی که بیرانوند رسما گلر تیم بلژیکی آنتورپ است، باشگاه پرسپولیس که مدیریت آن بر عهده دکتر دندانپزشک مهدی رسول پناه است، در اقدامی عجیب و حیرت‌آور علیرضا بیرانوند را به کمیته انضباطی باشگاه دعوت کرده است تا درباره مصاحبه‌اش توضیح داد؛ اقدامی که در تاریخ فوتبال جهان کم‌نظیر خواهد بود و می‌تواند تبدیل به سوژه طنز شود.

اینکه باشگاه پرسپولیس با چه استدلالی بازیکن بدون قرارداد را به کمیته انضباطی احضار کرده و اساسا چطور می‌خواهد بازیکنی که قرارداد ندارد را جریمه کند، از نکاتی است که شاید حتی وزیر ورزش و جوانان هم که حکم مدیرعامل این باشگاه را امضا کرده، نتواند پاسخی به آن بدهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار