برگزاری مجازی سومین گردهمایی خلاقیت سلول‌های بنیادی و پزشکی باز ساختی ویژه دانش آموزان

تهران ( پانا) - دویست و سی و چهارمین جلسه شورای اجرایی ستاد توسعه علوم و فناوری سلول های بنیادی با حضور حمیدیه،دبیر ستاد؛امیرخانی،دبیر شورای راهبردی؛عارفیان،مدیر بخش آموزش و پژوهش و توسعه منابع انسانی؛رجب زاده ،مدیر فناوری، تجاری سازی و بازار و جمعی از مدیران و کارشناسان ستاد در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بصورت مجازی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مجازی سومین گردهمایی خلاقیت سلول‌های بنیادی و پزشکی باز ساختی ویژه دانش آموزان

در ابتدا عارفیان بر لزوم برنامه‌ریزی و هدایت راهبردهای عملیاتی در جهت راه اندازی شبکه آزمایشگاهی کشور با عنوان مرکز ملی ویروس و خدمات ویروسی در راستای انجام تحقیقات مرتبط با حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و نهایتا درمان انواع بیماری‌های صعب العلاج با استفاده از این نوع فناوری تأکید کرد.

در ادامه محسنی با اشاره به اهمیت برگزاری سومین پیش رویداد جشنواره سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی ویژه دانش آموزان گفت: سرمایه گذاری در این حوزه سبب کاهش سن محققین، هموار شدن مسیر انتخاب رشته برای دانشگاه، تمرین کار گروهی و حضور آنان در شتاب علمی کشور خواهد شد.

وی همچنین توضیحاتی نیز در مورد فعالیت‌ها و برنامه‌های مربوط به پژوهش‌سراهای دانش آموزی سلول‌های بنیادی پرداخت.

در پایان اعضای جلسه به بررسی رویدادها و فعالیت‌های صورت پذیرفته از جمله تهیه گزارش عملکرد سال ٩٨ستاد، مباحث مربوط به ایرانیان مقیم خارج از کشور و پیشرفت امور در مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی پرداختند.

*ستایش آل یاسین، خبرنگار دانش آموز منطقه ۱٣

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار