افتتاحیه کلاسهای اوقات فراغت و جشن میلاد امام رضا (ع)در شهرستان بجنورد

بجنورد (پانا) -مراسم افتتاحیه کلاس های اوقات فراغت و جشن میلاد امام رضا (ع) با حضور مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد، سایر مسئولین و دانش آموزان در محل کانون ریحانه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه کلاسهای اوقات فراغت و جشن میلاد امام رضا (ع)در شهرستان بجنورد

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد با اشاره به اثر گزاری کلاس های اوقات فراغت در زندگی فردی و اجتماعی دانش آموزان، عنوان کرد: کلاس های اوقات فراغت فرصت مناسبی است برای دانش آموزان تا در زمینه های مختلف هنری، علمی و سایر مهارت ها آموزش های لازم را ببینند و مهارت های کافی را کسب کنند تا در آینده در زندگی خود به کار گیرند.

محمد امیری افزود: کلاس های اوقات فراغت بصورت غیر رسمی است و تفاوت آن با کلاس های رسمی این است که دانش آموز با اختیار و اراده خود و با آسایش در این کلاس ها شرکت می کند و هدف از شرکت در این کلاس ها استعدادیابی دانش آموزان است که مطابق استعدادهای خود مهارت ها را آموزش می بینند و به لحاظ اجتماعی و روانی در زندگی فردی و اجتماعی خود به کار می گیرند.

گفتنی است، کلاس های اوقات فراغت در رشته های آموزش خیاطی، بافندگی، چرتکه، مجری گری، نمایش اوریگامی، طراحی، نقاشی، خوشنویسی و عروسک سازی روسی با رعایت اصول بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در محل کانون ریحانه تشکیل خواهد شد.

در پایان از مربیان فعال کلاس های اوقات فراغت قدر دانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار