شهریه مدارس غیردولتی و مراکز پیش دبستانی بوشهر ابلاغ شد

بوشهر(پانا)- کارشناس مسئول مدارس و مراکز غیردولتی اداره آموزش و پرورش شهرستان بوشهر از ابلاغ شهریه و مراکز پیش دبستانی این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
شهریه مدارس غیردولتی و مراکز پیش دبستانی بوشهر ابلاغ شد

عبدالله گنخکی در گفتگو با پانا اظهار کرد: در اجرای مواد ۱۵ و ۱۶ قانون تأسیس و اداره مدارس غیردولتی و بر اساس مصوبه شصت و هشتمین جلسه شورای سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت مرکزی، دستورالعمل الگوی تعیین شهریه مدارس غیردولتی جهت اجرا در سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ به مدارس ابلاغ شد و شهریه اکثر مدارس و پیش‌دبستانی‌های غیردولتی مسقل بر اساس دستورالعمل وزارتی در سامانه mosharekatha.ir تعیین شد و مؤسسان و مدیران مدارس بایستی با مراجعه به این سامانه پوستر شهریه را دریافت کنند و پس از چاپ، در معرض دید اولیا و مراجعه کنندگان نصب کنند.
سقف افزایش شهریه امسال حداقل حدود ۱۵ درصد و حداکثر آن حدود ۳۰ درصد است.
گنخکی به رونمایی از اپلیکیشن ویژه سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با ویژگی های؛ استعلام شهریه مدارس، معرفی مدارس، نظرسنجی، شکایات، قرارداد شهریه، اخبار و اطلاعیه ها و امکانات دیگر ؛ جهت استفاده کارکنان مدارس غیردولتی و اولیا اشاره کرد.
وی در خصوص اطلاع رسانی نسبت به شهریه مصوب مدارس تاکید کرد: والدین می توانند با نصب نرم‌افزار سام ( https://mosharekatha.ir/api/appversion/download ) در سامانه مشارکت ها از میزان شهریه مدارس آگاهی پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار