انتصاب رضا ممشلو به عنوان «مشاور جوان» رئیس سازمان پژوهش

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در ابلاغی رضا ممشلو را به عنوان «مشاور جوان» خود منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب رضا ممشلو به عنوان «مشاور جوان» رئیس سازمان پژوهش

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حسن ملکی معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در ابلاغی رضا ممشلو را به عنوان «مشاور جوان» خود منصوب کرد.

متن کامل این ابلاغ به شرح زیر است:

«برادر ارجمند بسیجی جناب آقای رضا ممشلو

سلام و تحیت

استعداد سرشار و روح تعهد و خدمت در نهاد انقلابی بسیج و روحیۀ نشاط و ابتکار جوانی فرصتی است تا در پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی با نصب العین قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب و اعتماد به جوانان متعهد از این ذخیره عظیم استفاده شود.

به موجب این ابلاغ با توجه به سابقه حضور شما در بسیج دانش‌آموزی و برخورداری از روحیات جوانی و انقلابی و آشنایی با تمایلات دانش‌آموزان و آرمان خواهی نسل جوان، جناب عالی را به‌عنوان «مشاور جوان» خود منصوب می‌کنم.

امید است در بهره‌گیری از ظرفیت‌های جامعه دانش‌آموزی و ترغیب ایشان جهت تعامل مؤثر با سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در قالب شبکه اندیشه ورزان دانش‌آموزی در سطح استان‌ها و مناطق و تشکیل هیئت اندیشه ورز بسیج سازمان و ایجاد ارتباط با نهادها و مراکز امین و انقلابی در راستای مأموریت‌های سازمانی توفیقات لازم را به دست آورید و افق‌های نو در این خصوص به‌وجود آورید. ارتباطات نظام‌مند و سازمان یافته و عملیاتی کردن مواد قانونی مندرج در اسناد تحوّلی مورد تأکید اینجانب است. موفقیت جناب‌عالی را در انجام امور محوله از خدای متعال مسئلت می‌‌کنم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار