رییس اداره ۲ کمیته امداد شهرستان زاهدان خبر داد:

پرداخت ۸ میلیارد تومان مستمری به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد زاهدان

زاهدان (پانا) - رییس اداره ۲ کمیته امداد شهرستان زاهدان عنوان کرد در سال گذشته بیش از ۸ میلیارد و ۹۱۹ میلیون تومان مستمری به مددجویان تحت حمایت این اداره پرداخت شده است.

کد مطلب: ۱۰۹۴۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت ۸ میلیارد تومان مستمری به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد زاهدان

به گزارش اداره کل کمیته امداد زاهدان، محمد کیخا اظهار کرد: در سال گذشته بیش از هشت میلیارد و ۹۱۹ میلیون تومان مستمری به مددجویان تحت حمایت این اداره پرداخت شده است.

او با اشاره به اینکه قریب به ۴۵۰ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۸۵۰ هزار نفر در شهرستان زاهدان سکونت دارند، افزود: جمعیت مددجویان تحت حمایت این اداره پنج هزار و ۳۶۱ خانوار و بیش از ۱۹ هزار و ۸۳۵ نفر است.

رییس اداره دو کمیته امداد شهرستان زاهدان با بیان اینکه وسعت شهرستان زاهدان بیش از ۳۱ هزار کیلومتر است، ادامه داد: بخش نصرت آباد با ۱۶ هزار کیلومتر مربع بزرگترین بخش کشور در قسمت غربی شهرستان واقع شده و در حوزه برنامه فعالیت های این اداره است.

او با اشاره به اینکه توانمندسازی و تلاش در استقرار خوداتکایی خانواده های تحت حمایت از اهداف اصلی این نهاد است، اظهار کرد: سال گذشته دو هزار و ۸۵۷ نفر از مددجویان خدمات مشاوره ای، ۲۸۰ نفر در طرح بیمه تامین اجتماعی، ۱۱۰ خانوار از معافیت اشتعابات آب، برق و گاز و هزار و ۱۲۸ نفر نیز از کمک های موردی این نهاد بهره مند شده اند.

کیخا تاکید کرد: سال گذشته این نهاد ۲۰۲ فقره جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان و تازه دامادهای تحت حمایت این نهاد با بیش از ۵۹۵ میلیون و ۱۷۳ هزار تومان اهدا کرده است.

او در پایان تصریح کرد: ۶۵۸ مورد وام ضروری به مبلغ بیش از ۲ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان از دیگر خدمات این اداره بوده است. در بحث عملکرد حوزه فرهنگی این نهاد هزار و ۳۴۰ نفر از مددجویان در قالب آموزش خانواده مسایل فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، دینی و اعتقادی، بهداشت فردی و روانی را فرا گرفته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار