اوقات فراغت نوآموزان وجوانه های منطقه 12

تهران (پانا) - دارالقرآن معصومین (ع) و گلهای بهشتی کانون شهید رجایی، با ثبت نام از نوآموزان و جوانه های عزیز کلاس های مجازی را برای تقویت مهارت های تکلمی، دست ورزی، درک مفاهیم، مهارت های عددی ومهارت های دیگر فراهم می کنند.

کد مطلب: ۱۰۹۳۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد

زهرا صادقی، مدیر دارالقرآن معصومین (ع)، در گفتگو با پانا بیان کرد: برای اوقات فراغت نوآموزان از این عزیزان ثبت نام اولیه صورت می گیرد. بلافاصله در شبکه های مجازی دارالقرآن عضو می شوند. درحال حاضر برای پرکردن اوقات فراغت نوآموزان، از طریق شبکه ها فیلم وکلیپ های سرگزم کننده در گروه قرار داده میشود. وی افزود: برای تقویت مهارت تکلم ، از طریق قصه گویی ومهارت های دست ورزی از طریق بازی وسرگرمی، توسط نو آموزان انجام می شود. وی اضافه کرد: بعد از به حد نصاب رسیدن نو آموزان کلاس های مجازی با تعیین ساعت و روز مشخص برگزار خواهد شد.

هم چنین زلیخاوحدتی، موسس پیش دبستانی گلهای بهشتی کانون شهید رجایی، در گفتگو با پانا اظهار کرد: با برگزاری کلاس های مجازی برای پیش ثبتنام کنندگان ، بسترهای مناسب یادگیری برای مهارت های شنیداری، دیداری وسایر مهارت ها را برای جوانه ها فراهم می نماید. وی افزود: امسال با توجه به شرایط موجود، باید زمینه های مناسب در فرایند یادگیری - یاددهی این عزیزان به نحو احسن انجام شود. و از آسیب های ناشی از بحران های پیش بینی نشده تا حد ممکن جلوگیری کرد. وی تصریح کرد: برای این امر مهم و سلامت جوانه های گلهای بهشتی ، اولویت با سلامتی این عزیزان وخانواده ها است. ثبت نام جوانه های گلهای بهشتی تا حد امکان به صورت غیر حضوری انجام می گردد. در شرایط ضروری و حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی این امر صورت میگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار