معارفه سرپرست فرمانداری شادگان

شادگان (پانا) - با حضور مدیر کل سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان سرپرست فرمانداری شادگان معرفی شد.

کد مطلب: ۱۰۹۳۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
معارفه سرپرست فرمانداری شادگان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شادگان ،سعید حاجیان که در اسفندماه سال ۹۶ به سمت فرماندار شادگان شده بود جای خود را به امید صبری داد این مراسم با حضور ناظم ثبوتی مدیرکل سیاسی استانداری خوزستان و ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسولان ارشد شهرستان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم مدیر کل سیاسی استانداری خوزستان ضمن ایراد سخنانی گفت: شادگان ظرفیت‌های بالایی در گردشگری، کشاورزی، بندر، فولاد، نیشکر، نفت و از همه مهمتر سرمایه‌ انسانی دارد.

ناظم ثبوتی اظهار کرد: شهرستان شادگان به واسطه زمین‌های مستعد کشاورزی و تالاب بین‌المللی می‌تواند به یکی از قطب‌های کشاورزی و گردشگری استان خوزستان تبدیل شود.

او آب آشامیدنی و کشاورزی و راکد ماندن طرح های عمرانی را از مشکلات شهرستان شادگان برشمرد و افزود:بیکاری جوانان به دغدغه مردم و مسوولان در این شهرستان تبدیل شده است که باید برای رفع آن چاره‌اندیشی شود.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: استفاده از مدیران جوان و جهادی در راه خدمت به مردم مطالبه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب است که امیدواریم در شادگان شاهد عملی شدن آن باشیم.

حجت الاسلام مجید ناصری‌ نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: شهرستان شادگان محرومیت‌ها و مشکلات زیادی دارد که نیاز به همگرایی و هم گام بودن دستگاه‌های اجرایی و همچنین اختصاص بودجه برای برطرف کردن این محرومیت‌ها دارد.

او نرخ بالای بیکاری در این شهرستان را نگران کننده توصیف کرد و گفت: اشتغال دغدغه اصلی مردم این شهرستان به شمار می‌رود که باید به راهکاری رسید تا شرایط برای کاهش این دغدغه فراهم شود.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمعیت جوان شهرستان شادگان تصریح کرد: محیطی برای فرصت‌های اشتغالزایی جدید و سرمایه‌گذاری باید ایجاد شود و از ظرفیت‌های صنعتی، کشاورزی، تجاری و گردشگری برای ایجاد شغل در شادگان بهره گرفت.

او در ادامه بیان کرد : دشمنان ایران اسلامی کمبود اشتغال در شادگان را بهترین فرصت برای ضربه زدن به نظام اسلامی می‌دانند و بارها سعی در اغفال جوانان شادگانی کردند ولی این جوانان مشت محکمی به دهان آنها زدند.

در پایان این نشست امید صبری‌پور بعنوان سرپرست جدید فرمانداری شادگان معرفی و از خدمات سعید حاجیان فرماندار پیشین شادگان قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار