سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

کرونا اوقات فراغت دانش‌آموزان بوشهری را مجازی کرد

بوشهر(پانا)_ سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت شیوع ویروس کرونا باعث شد اوقات فراغت دانش‌آموزان این استان از طریق شبکه "شاد" ( شبکه اجتماعی دانش‌آموزان) به صورت مجازی پی‌گیری شود.

کد مطلب: ۱۰۹۳۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
کرونا  اوقات فراغت دانش‌آموزان بوشهری را مجازی کرد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی آموزش وپرورش استان بوشهر، سید حسن لواسانی فرد در گفت وگو با ایرنا با اشاره به تاثیرات شیوع ویروس کرونا افزود: شبکه اجتماعی دانش‌آموزان بستر مناسبی برای غنی‌سازی اوقات فراغت و فرصتی برای بهره‌وری علمی و آموزش است و خانواده‌ها باید آموزش و پرورش را در این طرح یاری کنند.

وی اظهار کرد: در این ارتباط دستورالعمل فعالیت‌های تابستانی به اداره کل آموزش و پرورش استان رسیده و بزودی به واحدهای اداری و آموزشی استان ابلاغ می‌شود.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: براساس دستورالعمل اوقات فراغت در قالب شبکه شاد گروه‌های مختلف تشکیل می‌شود و دانش‌آموزان می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت کنند.

لواسانی فرد بیان کرد: دانش‌آموزان می‌توانند از هفته اول و دوم تیر برای شرکت در طرح اوقات فراغت در قالب شبکه شاد ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: براین اساس فعالیت‌های تابستانی از ۱۵ تیر آغاز و تا ۳۰ مرداد به مدت هشت هفته به طول می‌انجامد.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: هرچند قرار بود بخشی از فعالیت‌های اوقات فراغت به صورت حضوری باشد اما با توجه به شرایط خاص استان بوشهر در زمینه شیوع ویروس کرونا این کار انجام نمی‌شود و کل طرح از شبکه شاد پی‌گیری می‌شود.

لواسانی فرد یادآور شد: مهارت‌های ارتباطی معرفتی، هویتی و بصیرتی، مهارت‌های حرفه‌ای، مهارت‌های فرهنگی و هنری، مهارت‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی و مهارت‌های ورزشی و سلامت، محورهای پنجگانه فعالیت‌های تابستانی امسال هستند.

وی گفت: همچنین به دلیل شرایط خاص استان بوشهر به دلیل شیوع ویروس کرونا اردوهای تعریف شده برای دانش‌آموزان در فصل تابستان لغو و به زمان دیگری موکول شده‌است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار